Олег Шрам - Резонанс - о коррупции, взятках, судьях, власти

07 март 2020, Суббота, 20:48

взятка декларация ДТП в Харькове задержание в Иванковичах Мошенничество туроператоров НАБУ Нацполиция происшествия прокуратура СБУ Укрзализныця
Олег Шрам

Адвокат, екс-радник директора Державного бюро розслідувань


24 февраля 2020

Нажаль, чинна тимчасова очільниця Бюро помилково оцінює теперішній юридичний стан органів досудового розслідування Бюро. Але вся відповідальність за нею, навіть якщо зараз слідчі Бюро і здійснюють розслідування, а слідчі судді розглядають та ухвалюють рішення за їх (слідчих) клопотаннями.

[post-views] 0
17 февраля 2020

Відповідно до ст. 57 Конституції України Закони та інші нормативно-правові акти, що визначають права і обов’язки громадян, мають бути доведені до відома населення у порядку, встановленому законом. Закони та інші нормативно-правові акти, що визначають права і обов’язки громадян, не доведені до відома населення у порядку,

[post-views] 0
31 января 2020

Зараз же у т.в.о. директора ДБР Ірини Венедіктової є всі можливості виправити помилки та недоліки попереднього керівництва та нарешті запустити роботу як РГК при ДБР, так і Дисциплінарної комісії. Для цього потрібно лише опублікувати на сайті Бюро відповідний наказ ДБР від 21.10.2019 №285.

[post-views] 0
27 января 2020

На мій запит НАЗК повідомило, що на таких членів не тільки не поширюється обов’язок декларування, але й обов’язок вживати заходів щодо запобігання і врегулювання конфлікту інтересів. І це при тому, що міжнародні неурядові організації, проекти міжнародно-технічної допомоги та дипломатичні місії не мають жодного права брати участі в управлінні державними справами. Кожний, звичайно, може зробити свої висновки щодо такого стану речей. Комусь такий підхід звичайно ж сподобається, в першу чергу самим членам кадрових комісій

[post-views] 0
21 января 2020

Подати цей запит мене спонукало те, що до складу всіх кадрових комісій Офісу Генпрокурора/ГПУ (їх всього 9) включені особи (по 3 в кожну), які делеговані міжнародними неурядовими організаціями, проектами міжнародно-технічної допомоги та дипломатичними місіями.

[post-views] 0
15 января 2020

Можна стверджувати про існування загрози порушення встановленого Законом строку обрання директора ДБР. Нагадаю, що граничний строк для обрання директора ДБР – 25 квітня цього року.
Одночасно, затягування питання зі створенням цієї Конкурсної комісії прямо впливає і на формування іншого важливого підрозділу Бюро – підрозділу внутрішнього контролю

[post-views] 0
17 декабря 2019

Як учасник «конкурсу» на посаду Голови НАЗК та громадянин подав адміністративний позов, в якому прошу скасувати вищевказане розпорядження Уряду України від 28.10.2019 про затвердження складу Конкурсної комісії та скасувати рішення конкурсної комісії, в т.ч. і про визначення переможця

[post-views] 0
05 ноября 2019

З’ясувати дійсне навантаження на слідчих ДБР в центральному апараті та в теруправліннях можна було б за умови існування та публікації вищевказаної статистичної інформації, але її немає. Звісно, керівнику ДБР зручно, коли така інформація відсутня, коли сторонній спостерігач (наприклад, я або будь-який інший громадянин) позбавлений можливості оцінити та проаналізувати роботу ДБР, надати оцінку роботі Бюро. І це не тільки зручно, але й створює можливості для маніпуляцій

[post-views] 0
10 сентября 2019

Директор ДБР Р. Труба мав можливість, а в силу вимог Закону — зобов’язаний створити умови для проведення конкурсу до підрозділів Внутрішнього контролю Бюро, зобов’язаний створити та забезпечити діяльність Дисциплінарної комісії ДБР, Ради громадського контролю при ДБР. Вважаю, що затягування із прийняттям кадрового рішення стосовно директора ДБР лише посилює негативні наслідки його діяльності.

[post-views] 0