17 июнь 2019, Понедельник, 07:35

взятка декларация ДТП в Харькове задержание в Иванковичах Мошенничество туроператоров НАБУ Нацполиция происшествия прокуратура СБУ Укрзализныця
Олексій Бебель

Аналітик «Kyivstratpro», адвокат, голова Адвокатського об’єднання

«Бебель, Демура і партнери»


23 мая 2019

Хочу торкнутися дуже непростої теми – діяльності так званих іноземних агентів. В Україні дане питання намагалися почати врегульовувати, але це відбулося у рамках прийняття пакету законів 16 січня 2014 року. Утім на хвилі революційних процесів дані норми було піддано жорсткій критиці та відповідно, як й решту законів, скасовано.

227 0
13 мая 2019

Не буду перераховувати 31 пункт з правами Глави держави, а лише процитую останній, тридцять перший, так би мовити підсумовуючий. Отже, він каже, що Президент України здійснює інші повноваження, визначені Конституцією України. Таких повноважень там не так багато, і серед цих повноважень ви не знайдете, наприклад, такого як призначення на посаду і звільнення Голови та членів Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, а також підпорядкування йому цього органу. Аналогічно не відшукаєте ви у тексті Конституції України права призначати й звільняти заступників Голови та державних уповноважених Антимонопольного комітету України. Ніде там не має права Президента України приймати рішення про створення природних заповідників, національних природних парків, а також щодо інших територій та об’єктів природно-заповідного фонду загальнодержавного значення. А чому ж тоді Президент України Петро Порошенко лише у квітні 2019 року видав низку Указів, якими визначив такі території?

 

528 0
22 апреля 2019

Починаючи з кінця 2014 – початку 2015 років у країні проведено масу конкурсів на зайняття різних посад починаючи від Директора НАБУ, Спеціального антикорупційного прокурора та їх підлеглих, керівництва і апарату ДБР, керівництва та апарату органів податкової та митної служб, інших органів влади і державного контролю, правоохоронних органів. У всіх випадках умови конкурсу передбачали неможливість брати в них участь тим, хто підпадає під дію Закону України «Про очищення влади», а отже, на тих, хто був «люстрований» автоматично поширюються ці обмеження. Таким чином потрібно зрозуміти, що стаття 161 Кримінального кодексу України і у цьому випадку може мати своє застосування. Утім, як я казав, не це головне. Головне те, що будь який громадянин, який попав під дію цього Закону, після визнання його порушених прав має право звернутися до суду, щоб визнати результати відповідного конкурсу (конкурсів) незаконними. Усе дуже просто – він не міг скористатися своїм правом брати участь у конкурсі, оскільки його документи навіть не розглядатимуться, бо ж він «люстрований».

535 0
31 января 2019

Оказывается, в том же декабре 2018 года уголовное производство в рамках которого изымались деньги было закрыто за отсутствием состава преступления, но деньги свидетелю так никто и не вернул. Будем считать, что о них просто забыли. Не свои – не жалко. Но в январе мы всё же добились, чтобы деньги клиенту вернули.

0
18 декабря 2018

Притягнення громадян до кримінальної відповідальності, а більш того – засудження їх за цією статтею, суперечить Конституції України, Кримінальному кодексу України, Кримінальному процесуальному кодексу України та низці рішень Європейського суду з прав людини. То ж я думаю тим, кого притягнуто до кримінальної відповідальності за цією статтею з 2016 року, слід серйозно подумати, чи не повинні вони почати зворотній процес. Для початку боротися за своє виправдання.

0
10 декабря 2018

Ми робимо вигляд, що зробили дуже велику справу, коли наприкінці нульових заборонили гральний бізнес. Хоча насправді потрібно було закрити лише оті «гральні зали» та «гральні салони», де викачували кошти із бідних людей, тоді як казино – це іграшка для багатих. Сусідня з нами Білорусь не лише не заборонила казино, а в даний час починає створювати умови для розвитку азартних ігор в інтернеті. Значить керівництво цієї країни думає про додаткові доходи свого бюджету та створення нових робочих місць саме у себе, а не за кордоном. Звісно, якщо в Україні буде легалізовано казино та інтернет-казино певна частина правоохоронців та чиновників втратить тіньові доходи. Крім того втратять доходи іноземні компанії, які купують у наших розробників програми та використовують наших спеціалістів за кордоном. Але чи це біда для нашої держави?

296 0
17 сентября 2018

Мені особисто було дуже цікаво прочитати останні публікації на сайті Резонанс Баганця О.В. щодо результатів реформування правоохоронних органів та захисту конституційних прав громадян, де зроблено дійсно діловий та чіткий аналіз сьогоднішнього стану справ, а також розкрито окремі причини його виникнення.

935 0
06 июля 2018

На відміну від багатьох східноєвропейських держав колишнього радянського блоку та країн Балтії, в Україні не було проведено реституції, а отже, колишні власники та їх спадкоємці (навіть громадяни України), яких радянський режим незаконно позбавив будинків, квартир та земельних ділянок, так й не відновили свого права. Натомість було проведено приватизацію державного та комунального майна.

307 0
21 июня 2018

Не в’язницею для контрабандистів, а боротьбою з корупцією, помноженою на зацікавленість від своєї роботи державних службовців, а також розумним визначенням податків та зборів цілком можливо значно знизити обсяги незаконних експортно-імпортних операцій.

631 0
18 апреля 2018

Не зрозуміло чому взагалі керівника правоохоронного органу потрібно призначати саме Президенту України? По суті мова йдеться про колишню податкову міліцію (звісно із більш ширшими і глибшими повноваженнями), очільників якої в нашій історії ніколи спеціально не виокремлювали, на відміну від Генерального прокурора чи Голови Служби безпеки України, які мають дуже великі спеціальні повноваження. Ще більш цікавим повноваженням наділяє Главу держави пункт 8 частини восьмої статті 41 основного проекту, а саме Президент України має право дати доручення центральному органу виконавчої влади створити медичну комісію для перевірки стану здоров’я (!) Директора НБФБ і на підставі цього висновку керівника цього Нацбюро він може звільнити (!!!).

601 0
29 марта 2018

Має бути певна категорія спорів за якими судовий збір, на моє переконання, має бути мінімальним (якщо не символічним), або такі спори мають відбуватися взагалі без судового збору. Між тим є ще один аспект проблеми за який поки що мало говорять, але він достатньо актуальний. Це витрати сторони на правничу допомогу.

437 0
19 марта 2018

Обшук перетворився на рутину. Без нього у правоохоронних органів наче й день дарма пройшов. Утім скільки із тих 100 тис. обшуків проведено у ході розслідування вбивств, зґвалтувань, розбоїв, грабежів, квартирних крадіжок, шахрайств, військових злочинів, тероризму, а скільки у кримінальних провадженнях по господарським та посадовим злочинам? А після цього запитати: яку кількість кримінальних проваджень за 2015 – 2018 роки, де було проведено обшуки, згодом закрито за відсутністю події злочину чи ознак злочину, або досудове розслідування триває понад рік з моменту проведення обшуку? Результатів такого аналізу щось я не чув.

0
23 февраля 2018

Чому законодавець не відніс судовий збір до числа загальнодержавних зборів, передбачених Податковим кодексом України? Мені можуть заперечити: мовляв то ж просто збір, а то – судовий збір. Утім, я також можу запитати — чому тоді у переліку місцевих зборів вказано, наприклад, «туристичний збір». Чим це визначення краще від визначення «судовий збір»? Якщо ж вдуматися, то ця проблема не є грою в слова. Питання ставиться про законність стягнення судового збору і навіть не сьогодні, а протягом принаймні часу дії Податкового кодексу України.

0
28 января 2018

Пропоную щоб не ламати чинний порядок, ввести норму про необхідність винесення постанови про внесення даних до Єдиного реєстру досудових розслідувань чи постанови про відмову внесення таких даних. Причому дати право фізичній чи юридичній особі щодо якої винесено постанову про внесення даних до ЄРДР оскаржити цю постанову до суду за місцем знаходження органу, що її виніс.

0
23 января 2018

Перед тим, як пред’явити до суду позовну заяву в інтересах певного органу виконавчої влади, чи в інтересах якоїсь районної, міської чи обласної ради прокуратура має у адміністративному суді довести, що даний орган (саме орган!!!) не виконує чи неналежно виконує, покладені на нього Конституцією та законами України повноваження. У нас же насправді виходить так, що прокуратура «користуючись глибоким внутрішнім переконанням» визначає, чи виконує певний орган свої повноваження неефективно чи не виконує їх взагалі. Натомість правом такого самостійного визначення їй не Конституція України, ні будь-який інший законодавчий акт не наділяв.

0
19 января 2018

Ідея створення Вищого антикорупційного суду полягає у тому, що він сам собі буде ще й апеляційною інстанцією! Чи може члени апеляційної палати цього суду будуть знаходитися на Місяці та не будуть щоденно «пересікатися» з своїми колегами, що постановили обвинувальний вирок?

685 0