БЛОГИ - Резонанс - о коррупции, взятках, судьях, власти

22 ноябрь 2019, Пятница, 23:18

взятка декларация ДТП в Харькове задержание в Иванковичах Мошенничество туроператоров НАБУ Нацполиция происшествия прокуратура СБУ Укрзализныця
19 ноября 2019

Це не ідеологія лібертаріанства, це ідеологія такої собі «ліквідаційної комісії», котра займається зачисткою всього соціального кластера – від субсидіювання малозабезпечених до захисту майнових (і земельних в тому числі) інтересів. Якщо так триватиме й надалі, то нам не допоможе жоден кредит і жоден МВФ.

429 0

19 ноября 2019

Інститут народної законодавчої ініціативи, який полягає в можливості громадян ініціювати конституційні або законодавчі зміни через внесення законопроекту до законодавчого органу або винесення на референдум, є поширеним у багатьох європейських державах. Своєрідною народною ініціативою в Україні нині можна назвати петиції на сайті Верховної Ради, де кожен громадянин може подати пропозицію і в разі набрання достатньої кількості голосів, депутати мають виконати волю народу і розглянути її.

533 0

17 ноября 2019

Натомість джерело Резонансу, наближене до ОПУ, ці відомості назвало «плітками», які поширюють «нинішній директор ДБР та Андрій Портнов, під дудку якого співає і танцює Труба».

У призначеного у День юриста 8 жовтня 2019 року заступника Руслана Рябошапки роботи вистачає й у ГПУ, а про свій «імовірний перехід до ДБР» Віктор Трепак дізнався від журналістів, — твердить поінформаваний співрозмовник Резонансу.

Водночас він визнав, до очільника Бюро розслідувань є чимало аргументованих питань і в Офісі Президента України, і в Генеральній прокуратурі. Відтак, на часі перезавантаження керівництва цього органу.

— Не має суттєвого значення особа тимчасового керівника ДБР, який забезпечить проводення конкурсу. ТВО очолюватиме Бюро лише 2-3 місяці. Важливіше, хто там переможе — у чесній і прозорій боротьбі, — переконує наш співбесідник.

548 0

15 ноября 2019

Не можу змовчати і не відреагувати на голослівні і непрофесійні заяви нинішніх Генерального прокурора Р. Рябошапки і його заступника В. Чумака з приводу незадовільної оцінки результатів роботи їх попередників по розслідуванню кровопролитних подій на Майдані в місті Києві та кримінальних проваджень, пов’язаних із корупцією, які інкримінуються бувшому Президенту України В. Януковичу і його найближчому оточенню.

746 0

12 ноября 2019

Сьогодні навіть не експерту в даному питанні цілком зрозуміло, що боротьбу зі злочинністю в сфері службової діяльності більше імітується, ніж здійснюється. Прикро, що під гаслами такої «боротьби» суспільство скоріше зомбують у своїх політичних цілях, а європейських партнерів використовують як бездонних донорів для чергових «валютних траншів», або різних видів фінансової допомоги, не забезпечуючи належного посилення діяльності відповідних правоохоронних органів. Тут треба пам’ятати, що правоохоронні органи можуть і здатні ефективно протидіяти службовим злочинам, потрібно лише перестати займатися випадковим законотворенням, що паралізує їх роботу. Навіть виявлений злочин залишається по факту безкарним.

686 0

Фото: Главком
6 ноября 2019

Чи дотримується нова влада своїх обіцянок по наведенню правопорядку в державі, в тому числі і в частині боротьби із контрабандою, перевезення великогабаритним автотранспортом вантажів у відповідності до затверджених нормативів максимальної ваги?!

740 0

5 ноября 2019

З’ясувати дійсне навантаження на слідчих ДБР в центральному апараті та в теруправліннях можна було б за умови існування та публікації вищевказаної статистичної інформації, але її немає. Звісно, керівнику ДБР зручно, коли така інформація відсутня, коли сторонній спостерігач (наприклад, я або будь-який інший громадянин) позбавлений можливості оцінити та проаналізувати роботу ДБР, надати оцінку роботі Бюро. І це не тільки зручно, але й створює можливості для маніпуляцій

307 0

4 ноября 2019

Ініціативу перехопило Міністерство оборони і, не виключається, що їм вдасться проштовхнути свій варіант, якій найбільше влаштовує саме вище військове керівництво – мати в підпорядкуванні власний правоохоронний орган з широкими можливостями. ДБР і поліція будуть тільки раді, якщо в них відвалиться це п’яте колесо – розслідування злочинів у військах. А прокуратурі поки що не до цього, вона із захопленням займається самоїдством. А ми можемо знову побачити, як важливі питання державного військового будівництва можуть вирішуватись не на державному, а на містечковому рівні. Як будується не єдина гармонійна і збалансована система органів кримінальної юстиції, а переважають відомчі інтереси, під які потім змушена пристосовуватись уся система.

0

3 ноября 2019

Для Одессы очень важно наличие двух мощных и равноправных финансовых группировок – с одной стороны, «Сити-групп», а с другой – «Кадорр Групп». 
Они друг другу не дают расходиться по полной, от чего выигрывают простые одесситы. Если не было бы в нашем городе Труханова и Галантерника, то Аднан Киван давно превратил бы Одессу в «Кадоровку», и наоборот – если бы не Киван, то, например, в Горсаду уже стоял бы торговый центр

0

Фото: ГПУ
29 октября 2019

Сьогодні отримав відповідь із Офісу Президента України на свій відкритий лист від 11.10.2019 року на ім’я Володимира Олександровича Зеленського, в якому заступник начальника відділу підрозділу розгляду звернень громадян повідомив про те, що моє звернення передано до інформаційно-аналітичного відділу для вивчення і використання в роботі, а копію направлено, Ви не повірите, в Генеральну прокуратуру. Тобто, фактично, Президент України з моїм листом так і не був ознайомлений, його оточення мабуть не вважало це за потрібне, виходячи з того, що «не царскоє ето дєло» читати звернення своїх виборців.

0

Фото: Фейсбук
29 октября 2019

Якщо при минулій чи позаминулій «злочинній» владі забезпечувалась присутність в апеляції хоча б тіла прокурора (а його участь є обов’язковою) і адвокати могли донести свою позицію суду, то зараз люди в СІЗО очікують лише одного — рішень Європейського Суду з прав людини з виплатою немалої компенсації за чиюсь примху у вигляді екзамену прокурорів.

0

28 октября 2019

Возможно, сейчас именно то время, когда стоит прекратить разговоры о доверии к судебной системе и начать искать конкретную проблему — отсутствие туалета в суде, несвоевременное начало судебных заседаний, недоброжелательный сотрудник канцелярии — и решать ее. Безусловно, возникает другой вопрос — а кто должен эти проблемы вычислять, анализировать, предлагать решения: Комитет по вопросам правовой политики, Президент, министр юстиции? Есть ли сейчас для судебной системы «эффективный кризис-менеджмент», понимающий, что к чему и как это работает?

498 0