Київводоканал спростував чутки про підвищення тарифів на свої послуги, які з’явилися в соціальних мережах. У повідомленні на офіційній сторінці компанії у фейсбуці зазначається, що інформація про підвищення тарифів у кілька разів не відповідає дійсності.
Про це розповідає Резонанс
Керівництво компанії прояснює ситуацію
«Сьогодні у соцмережах і Telegram-каналах почала з’являтися інформація про те, що Київводоканал нібито підняв тарифи на послуги водопостачання і водовідведення у чотири рази. Наголошуємо, що ця інформація не відповідає дійсності! Тарифи на централізоване водопостачання і водовідведення для населення застосовуються на рівні тарифів, що діяли станом на 24 лютого 2022 року», – зазначено у заяві компанії.
Причини виникнення невідповідностей
В Київводоканалі пояснили, що невідповідності у нарахуваннях виникли через технічний збій в обробці інформації в платіжних системах. «У білінговій системі Київводоканалу нарахування відображаються правильно. Радимо споживачам сьогодні не здійснювати платіжних операцій, поки проблему не буде виправлено», – йдеться у повідомленні компанії.
Крім того, Національний банк України в серпні минулого року зазначав, що можливе підвищення тарифів на газ, опалення і постачання гарячої води може відбутися у 2025 році.