12 вересня з Ужгорода стартував перший поїзд по нещодавно збудованій євроколії, що вперше за часів незалежності України з’єднала місто з Чопом за європейським стандартом – ширина колії становить 1435 міліметрів. З міського вокзалу вирушили прямі рейси до трьох європейських столиць: Братислави, Будапешта та Відня. Загальна кількість пасажирів на цих маршрутах склала 280 осіб.
Про це розповідає Резонанс
Нові міжнародні сполучення та зручні пересадки
За інформацією «Укрзалізниці», у грудні планується оновлення графіку руху поїздів, що дозволить пасажирам зручно пересідати на внутрішні рейси. Особлива увага буде приділена нічним поїздам, які забезпечуватимуть швидкі та комфортні стикування з європейськими маршрутами.
Починаючи з 12 вересня, відновлено рух і по новому маршруту №644/647 Захонь – Берегове – Боржава. Цей потяг їздить по євроколії та напряму поєднує Берегове із Захонню – ключовим залізничним вузлом в Угорщині, що відкриває доступ до численних поїздів, зокрема й на столицю країни.
Деталі про будівництво та значення євроколії
«Це стало можливим завдяки будівництву колії європейського стандарту – вперше за часів незалежності України – між Чопом та Ужгородом», – додали в компанії.
Першу ділянку нової євроколії між Чопом і Ужгородом було введено в експлуатацію 5 вересня. Як повідомив міністр розвитку громад та територій Олексій Кулеба, ця ділянка довжиною 22 кілометри повністю відповідає європейським стандартам і покликана сприяти інтеграції української залізничної інфраструктури з європейською.
Україна історично успадкувала від російської імперії та радянського союзу ширшу залізничну колію – 1520 міліметрів, яка відрізняється від європейської (1435 міліметрів). Перехід до євроколії є важливим кроком на шляху до європейської інтеграції та розвитку міжнародного залізничного сполучення.