11 жовтень 2024, П'ятниця, 22:02

Судді ВС взяли паузу, щоб не “палитись” на рішенні за позовом росіян проти Чорноморського порту

6 Листопада 2018г.
Судді ВС взяли паузу, щоб не “палитись” на рішенні за позовом росіян проти Чорноморського порту

Сьогодні колегія суддів Верховного Суду вкотре перенесла судове засідання за позовом ПП  „Контейнерний Термінал Іллічівськ" до Чорноморського порту.

Днями ми писали про те, що питання у конфлікті російської сторони і Порту вже вирішене, адже за інформацією видання, рішення вже «спонсороване» росіянами і Колегія стане на сторону РФ.

Щодо причин перенесення сьогоднішнього засідання, то вона одна - судді  Дроботова Т.Б., Чумак Ю.Я., Пільков К.М. чекають, щоб вляглись пристрасті довкола цієї теми.

Нагадаємо, раніше ПП  „Контейнерний Термінал Іллічівськ" були програні судові спори щодо стягнення ними з Порту вкладу в спільну діяльність, а також щодо визнання за КТІ права власності на майно, придбане для спільної діяльності за рахунок коштів вкладених КТІ. Зокрема, представники КТІ, намагаючись хоч якось залишитись в структурі Порту, після програшу всіх судів щодо розірвання договору спільної діяльності, зініціювали судовий спір щодо закріплення за ними на праві власності майна, яке було придбане за час діяльності КТІ в Порту та на даний час складає його інфраструктуру.

Варто зазначити, що у ЗМІ неодноразово з’являлась інформація, де було зазначено, що підприємство „Контейнерний Термінал Іллічівськ" пов’язують з російським бізнесом.

За часів президенства Януковича,  діяльності цієї компанії в Порту надавалися всілякі привілеї, а  «проблеми» в КТІ виникли після революції гідності.

Наразі, згідно з Єдиним державним реєстром власником КТІ є КОМПАНІЯ "ТРАНСПОРТЕЙШН ІНВЕСТМЕНТ ЛІМІТЕД" (Великобританія), а остаточним бенефіціарним власником є громадянин Росії – Кобзарь Андрій Юрійович. Свого часу, приватне підприємство „Укртрансконтейнер", правонаступником якого є ПП  „Контейнерний Термінал Іллічівськ" було дочірньою компанією російської Національної контейнерної компанії.

Наразі, вартість здійснених інвестицій шляхом придбання відповідних об’єктів інфраструктури (а це вантожопідйомна техніка та допоміжне технологічне обладнання) КТІ оцінило в більше як 50 млн. доларів США, які уже виведені через закриті оборутки без сплати податків.