Закликаю усіх не плутати божий дар із яєшнею.
Божий дар – це Конституція України.
Її ст. 106 визначає виключні повноваження Президента України – 31 пункт. Він має й інші повноваження, але знову ж таки вони мають бути прописані в Конституції. Наприклад, вводити в дію рішення РНБО (ст. 107), за поданням Кабміну призначати голів міських державних адміністрацій (ст. 118) тощо.
Усі повноваження Президента, які прописані в законах, але не підтверджені його конституційними повноваженнями – є юридично нікчемними.
Яєшня (більш підходить омлет) – це якраз неконституційні (передбачені лише окремими законами) повноваження, як, наприклад:
- призначати директора НАБУ (закон про НАБУ)
- призначати директора ДБР (закон про ДБР)
- відсторонювати суддю КСУ (КПК)
Й не маніпулюйте частиною третьою статті 106 Конституції, яка визначає, що Президент України на основі та на виконання Конституції і законів України видає укази і розпорядження.
Саме на виконання Конституції і законів України одночасно, а не - або Конституції, або законів!!!
Зверніть увагу, в Указі про відсторонення судді Тупицького значиться посилання лише на статтю Кримінального процесуального кодексу України, й відсутнє - на норму Конституції. Цей Указ більше схожий на постанову слідчого чи прокурора, ніж на рішення Глави держави.
Якщо Вам попадається схожий указ (розпорядження), тобто без посилання на статтю Конституції, а лише на норму закону (законів) – це значима ознака, що акт Президента юридично нікчемний!
Читайте Резонанс у Facebook та підписуйтесь на наш канал у Telegram