У Шанхаї розпочало роботу перше в історії Китаю великотоннажне контейнерне судно з двопаливною системою на метанолі. Його місткість становить понад 16 тисяч контейнерів, що є визначним досягненням для країни у сфері екологічного морського транспорту.
Про це розповідає Резонанс
Прорив у зелених технологіях морських перевезень
Китайська компанія Cosco Shipping Yangpu офіційно заявила про введення судна в експлуатацію. Це перше в країні замовлення такого масштабу, перша поставка судна, побудованого китайською верф’ю, а також перший випадок використання національного метанолового двигуна на великому контейнеровозі.
Контейнеровоз має довжину 366 метрів і ширину 51 метр. Його місткість сягає 16 136 TEU, а також він обладнаний надвеликим резервуаром для метанолу об’ємом 11 тисяч кубометрів. Такий обсяг дозволяє здійснювати тривалі рейси, зокрема проходити маршрут з Далекого Сходу до східного узбережжя США без додаткової дозаправки.
Технологічні особливості нового судна
Судно отримало перший у Китаї головний двигун на метанолі вітчизняного виробництва з можливістю роботи на двох видах палива. Окрім того, на борту встановлено котел і генераторну установку, які також можуть працювати як на метанолі, так і на альтернативному паливі. Це дозволяє екіпажу гнучко перемикати режими залежно від маршруту та умов експлуатації.
Важливо, що впровадження двопаливної системи суттєво знижує шкідливі викиди в атмосферу. Новий тип судна дає змогу щорічно скорочувати викиди CO₂ приблизно на 120 тисяч тонн порівняно з традиційними аналогами.
«Резервуар об’ємом 11 тисяч кубометрів дозволяє судну пройти маршрут з Далекого Сходу до східного узбережжя США без потреби в дозаправці».