Команда «Укрзалізниці» спільно з партнерами продовжує цілодобове відновлення онлайн-сервісів після масштабної кібератаки, про що повідомила пресслужба компанії.
Про це розповідає Резонанс
«У безпечному середовищі розгорнуто резервну інфраструктуру, підготовлено всі компоненти безпосередньо для перезапуску з резервних копій критичних систем, триває ретельна діагностика бекапів та ідентифікація всіх потенційно шкідливих елементів. Відновлюються складні звʼязки між різними системами», – йдеться у повідомленні.
Хоча онлайн-продажі поки що не відновлено, всі поїзди курсують за графіком, а каси працюють на всіх вокзалах у посиленому режимі. Наприклад, у Києві вчора працювало 18 кас замість звичних восьми.
Збій в онлайн-сервісах «Укрзалізниці» стався зранку 23 березня. У компанії зазначили, що «оперативно змінили процеси» – було відкрито продаж квитків у касах вокзалів на всі міжнародні рейси, що відправляються 23 та 24 березня.
Згодом «Укрзалізниця» підтвердила, що причиною припинення роботи її онлайн-сервісів, у тому числі системи придбання квитків, стала «масштабна таргетована кібератака».