» Вихід з карантину: нотаріусам, адвокатам та аудиторам підготували вимоги для роботи

01 грудень 2022, Четвер, 08:36

Вихід з карантину: нотаріусам, адвокатам та аудиторам підготували вимоги для роботи

12 Травня 2020г.
081671e8ca202ab8984fd2bd2bb799b4ec2a7d4c

З’явився проект вимог до протиепідемічних заходів при послабленні карантину.

Про це повідомляє Резонанс 12 травня із посиланням на Судово-юридичну газету.

Головний державний санітарний лікар Віктор Ляшко розпорядженням від 4 травня № 31 представив проекти вимог до протиепідемічних заходів при послабленні карантину:

  • при наданні послуг перукарнями та салонами краси;
  • при роботі закладів для індивідуального побутового обслуговування населення;
  • при торгівлі непродовольчими товарами;
  • при роботі закладів громадського харчування;
  • при наданні послуг нотаріусами, адвокатами, аудиторами;
  • при користування деякими зонами відпочинку.

Щодо організації протиепідемічних заходів при наданні послуг нотаріусами, адвокатами, аудиторами:

  • Проведення температурного скринінгу всіх працівників перед початком робочої зміни.
  • Надання послуг повинно відбуватись з урахуванням аналогічних рекомендацій щодо проведення температурного скринінгу, соціального дистанціювання (1,5 м), використання антисептиків та респіраторів.
  • Прийом клієнтів виключно за попереднім записом з дотримання часового інтервалу не менше 15 хвилин між відвідувачами для виключення контакту між ними. Очікування черги повинно здійснюватися ззовні приміщення з дотриманням принципів соціального дистанціювання (1,5 м).
  • Двері закладу мають бути закриті для входу без запису. Біля дверей має бути можливість повідомити про прихід відвідувача (дзвінок, домофон тощо) та розміщена інформація про способи запису.
  • Після кожного клієнта проводиться дезінфекція і поточне прибирання поверхонь, до яких торкаються клієнти, та дезінфекції інструментів багаторазового використання.
  • Суб’єкт господарської діяльності також повинен забезпечити працівників п’ятиденним запасом засобів індивідуального захисту, інформувати клієнтів щодо встановлених обмежень, нанесення відповідного тимчасового маркування для дотримання дистанції 1,5 м тощо.