12 квітень 2024, П'ятниця, 12:32

Викрито три шахрайські call-центри, що “маскувалися” під служби безпеки банків

13 Травня 2020г.
22

Співробітники Департаменту кіберполіції спільно з Головним слідчим управлінням НПУ, під процесуальним керівництвом Офісу Генерального прокурора, викрили три шахрайських call-центри.

Про це пише Резонанс 13 травня із посиланням на Національну поліцію України.

Наразі встановлено, що організаторами злочинної діяльності є троє осіб, мешканці Дніпропетровської та Київської областей. Шахрайські call-центри, де працювало понад 150 осіб, вони розмістили в Києві.

Зловмисники телефонували потерпілим, представлялись працівниками служби безпеки банківської установи та випитували повну інформацію про реквізити банківської картки: номер, CVV-код, термін дії. Крім цього, фігуранти спонукали власників карток встановлювати на телефон програмне забезпечення для віддаленого контролю мобільного телефону.

У подальшому здійснювалося несанкціоноване списання грошових коштів з карток потерпілих на підконтрольні рахунки.

Правоохоронці провели обушки у приміщеннях call-центрів. За результатами вилучено комп’ютерну техніку, мобільні телефони, sim-карти, чорнові записи, бази даних клієнтів.

За даним фактом відкрито кримінальне провадження за ч. 3 ст. 190 (Шахрайство) Кримінального кодексу України.

Наразі встановлюється повне коло потерпілих осіб та завдані матеріальні збитки.