Земля – останній поки не вкрадений олігархами ресурс! Пишу про це в контексті скандальних подій на Кропивниччині. Маємо ситуацію де з одного боку - ветерани сучасної війни України за Незалежність, в яких просять захисту від рейдерства прості селяни. З іншого - озброєна нацгвардія, яка знову й знову не соромиться на камери розбивати голови беззбройним ветеранам.
Юридичний механізм – власник господарства дізнається, що він вже не власник… бо «подарував» свою землю невідомій особі, котра через кілька днів перепродує майно. Типова схема рейдерства. Відвертого, брутального, цинічного. Власник пише заяви у всі можливі інстанції. Але, насправді, достатньо визнання фальшивості підпису.
НАБУ ЗАЯВЛЯЕТ О РОСТЕ РЕЙДЕРСТВА В УКРАИНЕ
Експертиза Кропивницької обласної прокуратури щодо підпису підтверджує його справжність! Друга експертиза, яка паралельно робилася у Київському Інституті Судової Експертизи (без допомоги прокурорів), надала зовсім зворотній висновок, а саме - підписи було підроблено.
Але наші можновладці, особливо депутати з Народного Фронту з розряду Пашинського чи Юрія Берези свято переконані що судові експертизи та й взагалі саме поняття законності є умовностями для плебсу, але точно не для «своїх» з числа орбіти Авакова. Саме тому рейдери з охоронної фірми "Борисфен", яку контролює народний депутат від НФ Юрій Береза, у кількості 50 чоловік спробували захопити головний офіс підприємства, та повстали селяни. Поліція на виклики не приїзджала протягом 2-х (!!!) годин. Приїхали лише тоді, коли селяни самостійно розібрались із тітушками і затримали власноручно 31 рейдера.
ПРО РЕЙДЕРСТВО, «БОРИСФЕН» ТА БЕРЕЗУ
За наказом міністра МВС Авакова у невеличке село Бережинка було стягнуто Національну гвардію з Кривого Рогу та спецпідрозділи поліції з Кропивницького, які почали бити ветеранів АТО і селян, затримувати їх – без жодних пояснень та юридичних підстав. Без аргументації та обгрунтування, а для чого з тим плебсом взагалі говорити???!!! Людей, які встали на захист своєї землі. Били усіх, в тому числі і жінок.
Наразі багато потерпілих від злочинних дій аваковських "беркутівців" госпіталізовано у місцеву лікарню із травмами різної ступені важкості.
Чому настільки деталізовано це розглядаю? Бо ось-ось Верховна Рада зніме мораторій на продаж землі, і такі ситуації стануть ще більш масовими. Більше того – нові випадки, порівняно з теперішніми – можуть стати вже абсолютно безвихідними – нас грабуватимуть «по закону»!
Пропоную Вашій увазі скорочений конституційно-правовий аналіз Земельного питання, котрий є надзвичайно важливим – адже якщо дозволимо вкрасти нашу Землю - не буде Українського Народу!!!
1) Земля є основою національного багатства Українського Народу
1.1. Земля є територіальним базисом проживання Українського народу
1.2. Природні властивості землі як репродуктивного ресурсу є обмеженими та вичерпними, і на відміну від речей (майна) не можуть збільшуватися.
1.3. Земля є унікальним природним ресурсом, від якого повністю залежить репродуктивна умова життєздатності та збереження генофонду всього Українського Народу.
1.4. Земля є основним засобом виробництва в сільських та лісових господарствах, що поряд з роллю природного об’єкту обумовлює її економічні, соціальні, політичні та інші функції.
1.5. Особлива цінність Землі пов’язана з його багатофункціональним призначенням, що покликано забезпечувати насамперед загальнонародні та загальнодержавні інтереси, а не інтереси індивідуумів та кланово-олігархічних груп незалежно від їх етнічної чи державної належності, зокрема в умовах наростаючої планетарної продовольчої кризи.
1.6. Земля, як єдиний державний земельний фонд (землі відповідних категорій) є об’єктом права та одним із ключових елементів державного суверенітету України.
Зважаючи на особливий статус правового режиму Землі, порівняно з іншими матеріальними та духовними об’єктами національного багатства, виходячи із Конституції України від 28 червня 1996 року та Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод від 4 листопада 1950 року, права власності на землю Українського народу (суспільства) має пріоритет над правом індивідуума, що обумовлює встановлення законом для останнього обмежень у розпорядженні таким правом. Зокрема розпоряджання правом власності на землю, особливо сільсько-господарського призначення, може бути обмежено в законодавчому порядку в інтересах Українського Народу і турботою про збереження життєзабезпечення прийдешнім поколінням українців.