20 квітень 2024, Субота, 09:39

Військова прокуратура взялася за борги Української авіаційної транспортної компанії

31 Жовтня 2018г.
75014

Військовою прокуратурою Кіровоградського гарнізону забезпечено виконання рішення суду, яким державне підприємство "Українська авіаційна транспортна компанія" зобов’язано сплатити заборгованість із орендної плати на суму один млн гривень.

Про це Резонансу повідомили у прес-службі військової прокуратури Південного регіону України.

Установлено, що в жовтні 2006 року між військовою частиною та державним підприємством укладено договір про оренду вертольоту Мі-8 МТВ, який перебуває на балансі військової частини. Втім підприємство-орендар, діючи на порушення умов договору, не в повному обсязі сплатило орендну плату за визначений сторонами період, що призвело до утворення заборгованості.

У зв’язку з цим військовою прокуратурою в інтересах держави, в особі Міністерства внутрішніх справ України та військової частини до Господарського суду м. Києва спрямовано позов, який задоволено в повному обсязі.

КУДА ЛЕТИТ УКРАИНСКАЯ АВИАЦИОННАЯ ТРАНСПОРТНАЯ КОМПАНИЯ

Нагадаємо, восени 2017 року Резонанс розповідав про розкрадання майна цього колись найбільшого у Європі підприємства військово-транспортної авіації. "УАТК" свого часу налічувала до сотні авіаційних бортів. Наразі держпріжприємство переживає стадію банкрутства, попри обіцянки уряду вкладати гроші в озброєння армії.

"А як все починалося... нам дісталися, зокрема, сотні вельми сучасних на той момент військово-транспортних літаків: важкі Іл-76, Ан-12, середні Ан-26 і навіть спеціальні військові модифікації традиційних «кукурузників» - Ан-2. Біла Церква, Узин, Запоріжжя, Мелітополь, Миколаїв, Джанкой - тут і на інших військових аеродромах була розвинена мережа ангарів для зберігання і обслуговування всієї цієї техніки", - написав журналіст видання. Додавши, що у перші роки незалежності України чиновники активно розкрадали "не лише Чорноморське морське пароплавство, а й колишнє військове майно".

"Літаки свіжіше через сірі, а то і зовсім чорні схеми продавали на всі чотири сторони: у Білорусь, Молдову, колишні соцкраїни, до Африки, Азії та Китаю. Щоб врятувати хоч щось від колись величезного військово-транспортного авіаційного флоту 1997 року була створена "Українська авіаційна транспортна компанія". Однак із 2005 року, за часів міністра оборони Анатолія Гриценка, майно компанії почали розтягувати подвоєними темпами, не цуралися вже й запчастин... І ніякої політики - просто бізнес. Нині процес банкрутства стратегічного підприємства вийшов на фінішну пряму. Під чуйним і майже не помітним керівництвом міліцейського наступника полковника Гриценка - генерала армії Степана Полторака", - акцентовано у інформаційному дослідженні Резонансу.

АВІАБУДУВАННЯ В УКРАЇНІ: БУТИ ЧИ НЕ БУТИ