Військовою прокуратурою Кіровоградського гарнізону забезпечено виконання рішення суду, яким державне підприємство "Українська авіаційна транспортна компанія" зобов’язано сплатити заборгованість із орендної плати на суму один млн гривень.
Про це Резонансу повідомили у прес-службі військової прокуратури Південного регіону України.
Установлено, що в жовтні 2006 року між військовою частиною та державним підприємством укладено договір про оренду вертольоту Мі-8 МТВ, який перебуває на балансі військової частини. Втім підприємство-орендар, діючи на порушення умов договору, не в повному обсязі сплатило орендну плату за визначений сторонами період, що призвело до утворення заборгованості.
У зв’язку з цим військовою прокуратурою в інтересах держави, в особі Міністерства внутрішніх справ України та військової частини до Господарського суду м. Києва спрямовано позов, який задоволено в повному обсязі.
КУДА ЛЕТИТ УКРАИНСКАЯ АВИАЦИОННАЯ ТРАНСПОРТНАЯ КОМПАНИЯ
Нагадаємо, восени 2017 року Резонанс розповідав про розкрадання майна цього колись найбільшого у Європі підприємства військово-транспортної авіації. "УАТК" свого часу налічувала до сотні авіаційних бортів. Наразі держпріжприємство переживає стадію банкрутства, попри обіцянки уряду вкладати гроші в озброєння армії.
"А як все починалося... нам дісталися, зокрема, сотні вельми сучасних на той момент військово-транспортних літаків: важкі Іл-76, Ан-12, середні Ан-26 і навіть спеціальні військові модифікації традиційних «кукурузників» - Ан-2. Біла Церква, Узин, Запоріжжя, Мелітополь, Миколаїв, Джанкой - тут і на інших військових аеродромах була розвинена мережа ангарів для зберігання і обслуговування всієї цієї техніки", - написав журналіст видання. Додавши, що у перші роки незалежності України чиновники активно розкрадали "не лише Чорноморське морське пароплавство, а й колишнє військове майно".
"Літаки свіжіше через сірі, а то і зовсім чорні схеми продавали на всі чотири сторони: у Білорусь, Молдову, колишні соцкраїни, до Африки, Азії та Китаю. Щоб врятувати хоч щось від колись величезного військово-транспортного авіаційного флоту 1997 року була створена "Українська авіаційна транспортна компанія". Однак із 2005 року, за часів міністра оборони Анатолія Гриценка, майно компанії почали розтягувати подвоєними темпами, не цуралися вже й запчастин... І ніякої політики - просто бізнес. Нині процес банкрутства стратегічного підприємства вийшов на фінішну пряму. Під чуйним і майже не помітним керівництвом міліцейського наступника полковника Гриценка - генерала армії Степана Полторака", - акцентовано у інформаційному дослідженні Резонансу.