Департамент захисту інтересів дітей та протидії насильству Офісу Генерального прокурора з метою діджиталізації процесу спілкування з дітьми, які стали жертвами злочинів або свідками правопорушень, ініціюватиме створення для них online-каналів довіри в соціальних мережах та месенджерах, зокрема в Instagram, Snapchat або Telegram.
Про це повідомляє Резонанс 5 березня із посиланням на прес-центр Офісу Генерального прокурора.
Завдяки такій ініціативі неповнолітні матимуть змогу написати про вчинення злочину проти них з можливістю надання аудіо- та фотофайлів, а також отримати первинну правову, психологічну та медичну допомогу, у разі нанесення їм тілесних ушкоджень.
«Така модель ефективної допомоги постраждалим діє, зокрема, в Естонії, і до таких web-правоохоронців є довіра. Ми теж хочемо максимально осучаснити процеси. Діти чимало часу проводять в online і є більш прогресивними за дорослих, тому ми хочемо надати їм можливість говорити з нами у зручному для них форматі. Крім того, неповнолітній жертві або свідку на початковому етапі простіше написати чи направити голосове повідомлення про подію, ніж розказати вживу, а часто – ще й безпечніше, якщо кривдник дитини знаходиться поруч», – зазначив заступник Генерального прокурора Гюндуз Мамедов, який курує ювенальний напрям роботи в Офісі Генпрокурора.
Реальна допомога, яка починається зі спілкування в мережі, дозволить повернути довіру до національної системи правосуддя, оперативне реагування на злочини проти дітей - підвищить їх розкриття та матиме превентивний ефект.
Варто зазначити, що кількість правопорушень проти дітей зросла на майже 20% у 2020 році порівняно з 2019. Понад 5,2 тис дітей постраждали від злочинів. На 37% зросла кількість дітей, які постраждали від насильницьких дій сексуального характеру, зокрема зґвалтування.
Читайте Резонанс у Facebook та підписуйтесь на наш канал у Telegram