30 квітень 2024, Вівторок, 03:46

До КСУ надійшло подання щодо конституційності указу Порошенка про призначення Ситника директора НАБУ

20 Травня 2020г.
Петя Ситник НАБУ

51 народний депутат України на чолі з Олександром Дубінським оскаржують у Конституційному Суді України відповідність указу Президента Петра Порошенка «Про призначення А. Ситника Директором Національного антикорупційного бюро України» від 16 квітня 2015 року № 218/2015.

Про це йдеться на сайті КСУ, передає Резонанс 20 травня.

Парламентарі вважають, що "оспорюваний Указ Президента України не відповідає вимогам частини четвертої статті 5, частини другої статті 6, частини другої статті 8, частини другої статті 19, пункту 31 частини першої статті 106 Основного Закону".

Із текстом конституційного подання можна ознайомитися за цим посиланням.

ЯК В УКРАЇНІ СТВОРИЛИ БЕЗКОНТРОЛЬНОГО ПРАВООХОРОННОГО «МОНСТРА»

- Виправити ситуацію, коли антикорупційний орган очолює корупціонер - здається, під силу тільки Конституційному суду. Зареєстрував звернення до КС про незаконність Указу Порошенко за призначенням Ситника директором НАБУ, - написав нардеп у соцмережі.

Як нагадує Резонанс, 17 грудня 2019 року Конституційний суд України визнав неконституційним законопроект про закріплення в Основному Законі права Президента України призначати директорів Державного бюро розслідувань і Національного антикорупційного бюро.

Відповідно до висновку, законопроект про призначення Президентом України керівників ДБР і НАБУ не відповідає ст. 157 і 158 Конституції.

КСУ ЗАВЕРНУВ ЗАКОНОПРОЕКТ ПРО ПРИЗНАЧЕННЯ ПРЕЗИДЕНТОМ ДИРЕКТОРІВ ДБР І НАБУ

7 лютого 2020 року у Верховній Раді було зареєстрований проєкт постанови про звільнення А. Ситника з посади директора Національного антикорупційного бюро України.

Підставою для внесення Ситника в реєстр корупціонерів стала постанова Сарненського районного суду Рівненської області від 6 вересня 2019 року №572/2133/19, залишена в силі постановою Рівненського апеляційного суду від 13 грудня 2019 року, якою директора НАБУ визнано винним у порушення статті 23 Закону України «Про запобігання корупції» та вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого частиною першою статті 172-5 Кодексу України про адміністративні правопорушення («Порушення встановлених законом обмежень щодо одержання подарунків»).

ОДНІЄЮ З МІСІЙ НА СВОЇЙ ПОСАДІ АРТЕМ СИТНИК ВВАЖАЄ «ЗБЕРЕЖЕННЯ АПОЛІТИЧНОСТІ НАБУ»