Зменшення аварійності треба розпочати з поліпшення транспортної дисципліни серед самих працівників поліції. Адже кількість перебитих ними за останні роки службових автомобілів уже можна вносити до Книги рекордів Гіннеса.
Найчастіше правопорушення в освітянській галузі пов’язані із розкраданням бюджетних коштів. Зокрема, правоохоронці фіксують такі злочини під час проведення ремонтів та будівельних робіт у закладах освіти. У таких випадках чиновники досить часто завищують як вартість витратних матеріалів, так і самих робіт.
Водій-винуватець до цього часу не поніс покарання. Запити рідних щодо ходу розслідування кримінального провадження посадовці просто ігнорують.
Своїми діями перший заступник обласного прокурора, який мав би стежити за дотриманням законності, створює небезпечний прецедент. За такою логікою, кожен, кого задокументує поліція нетверезим за кермом, зможе звертатися до «альтернативної клініки» з проханням про проведення «альтернативного огляду» на стан сп’яніння. І якщо суди зважатимуть на такі «альтернативні довідки», ціна цих документів у нашому корумпованому суспільстві значно зросте
Ліквідувавши ДАІ, практично ліквідували будь-який контроль за рухом транспорту як в містах, так і на дорогах державного значення. Відеофіксацію так і не запровадили. А тому разові та безсистемні заходи, які б наблизили нас до Європи у сфері дорожнього руху, не матимуть ефекту та, на жаль, не вплинуть на зменшення кількості загиблих і травмованих учасників дорожнього руху.