Таким чином, через засоби масової інформації Трепак В.М. повідомив, що в період 2015-2016 року, Генеральний Прокурор України Шокін В.М. у зв”язку зі своєю державною діяльністтю, для вжиття заходів, визначених нормами Кримінального процесуального Кодексу України, щодо Першого заступника Голови СБ України, перебував у службовому кабінеті Голови Служби безпеки України Грицака В.С. Останній, реально сприймаючи наміри Шокіна В.М. про притягнення Трепака В.М. до кримінальної відповідальності та діючи в інтересах останього – вчинив щодо Генерального прокурора України фізичні насильницькі дії, тобто скоїв тяжке протиправне діяння, передбачине частиною 2 статті 346 КК України.
Раніше це називалося кампанія, а теперь реформа. Мені здається, що цьому більше підходить визначення “хвиля”. Так от, перша хвиля, що накрила Прокуратуру України була задумана командою В. Януковича.
Всупереч Декларації про державний суверенітет, за яку проголосував весь Український народ, був прийнятий неконституційний Закон, потім змінена структура Конституції. З‘явилися нові державні органи Генеральний прокурор, Верховний суд і все це на фоні Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, Державної служби України з надзвичайних ситуацій та інших українських державних інституцій. Як виявилося, відсутність назви держави у згаданих класичних державних інституціях України, перш за все використовується, як у давні комуністичні часи, для активної роботи кадрових підрозділів для експансіїї туди вірних лише їм працівників
Забезпечення безпеки держави має здійснюватися з дотриманням ряду принципів. Перший з них – це пріоритет державних інтересів та безпеки над інтересами юридичних та фізичних осіб, ідеологічними та політичними інтересам. При цьому важливу роль відіграє вимога позапартійності. Другим, фундаментальним, являється принцип законності. Третій – це відповідальність сил державної безпеки та правопорядку за забезпечення державності виключно у відповідності до національного законодавства.