Жодної нормою Конституції України не передбачено право делегувати повноваження іноземцям, чи будь-яким іноземним інституціям. А здійснення такого делегування фактично є державною зрадою. Й непревеликій жаль, саме це ми бачимо, на мій погляд, з боку найвищих посадових осіб держави та їх оточення.
Нужна немедленная отмена кассационных фильтров, малозначных дел, письменных производств особенно в кассационной инстанции. То что хорошо за границей, в украинских реалиях, убивает правосудие и веру в справедливость.
Вже місяць як було прийнято всім добре відоме рішення Конституційного Суду України №13-р/2020 і вже почали з’являтися перші прецеденти щодо закриття, в тому числі, кримінальних проваджень за ст. 366-1 КК України.
Особисто у мене, ці питання викликають виключно враження піару для хоч якогось збереження рейтингу провладної партії, яку вирогідно очікує повне фіаско з огляду на ті дії та законопроекти, що приймались у турбо-режимі та призвели до ще більшого зубожіння українців і втрати прав громадян.
В современном обществе очень часто мы сталкиваемся со ставшей уже повсеместной проблемой – обвинение в собственных проблемах кого-либо и в чем-либо.
Эта невероятная история происходит в одной свободолюбивой и богатейшей стране, которой катастрофически не везет. Все совпадения и фамилии случайны.
3 серпня антиконституційний Вищий антикорупційний суд ВАКС визнав обгрунтованою підозру голові ДСА.
Вивчивши всі документи і проаналізувавши ситуацію, можу сказати, новий сезон “НАБУ – справа Майдану” спрямований, як і перший, не на суддів ОАСК і не на адвокатів. Їх вибрали не випадково і готувалися довго, поливаючи брудом за допомогою найнятих активістів і створюючи відповідну картинку для ЗМІ і “громадськості”.
Суд пришел к выводу, что вмешательство в семейную жизнь заявителя в результате абсолютного запрета на длительные семейные свидания для пожизненных заключенных исключительно из-за тяжести приговора заключенному без какой-либо индивидуальной оценки риска было несоразмерным целям на которые ссылается на правительство.
Уважно ознайомився з поданням Верховного суду (без України) до Конституційного суду України стосовно так званих карантинних обмежень. Не перестаю дивуватись, з яким цинізмом доброчесні судді «піклуються» про права пересічних українців.
Нещодавно набрав чинності новий Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення механізмів регулювання банківської діяльності» №590-ІХ, який серед іншого вносить низку змін до Кодексу адміністративного судочинства України в частині розгляду адміністративних спорів із ФГВФО та НБУ, які важко назвати такими, що спрямовані на захист прав та інтересів осіб, що згідно Конституції України повинно бути головною метою будь-якої державницької політики.
Не все ідеально в нашій судовій системі можна навіть сказати – все не ідеально в нашій судовій системі, починаючи вже з самого першу етапу – відбору суддів на посади.
2 квітня Шевченківський районний суд міста Києва задовольнив скаргу на бездіяльність щодо невнесення відомостей до Єдиного реєстру досудових розслідувань та зобов’язав слідчого (уповноважену особу) Служби безпеки України внести до Єдиного реєстру досудових розслідувань відомості, викладені в заяві Громадської організації «Правова держава» від 16 березня 2020 року, про вчинення невстановленими особами кримінальних правопорушень, передбачених ст.ст. 111 та 367 Кримінального кодексу України та невідкладно розпочати досудове розслідування.
Большая палата на днях обнародовала революционное решение касающееся увеличения размера уплаты алиментов без дополнительного суда и возможности кассационного оспаривания запрета выезда за границу.
Цього тижня у Верховній Раді зареєстровано проект Закону про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникнення і поширення короновірусної хвороби (COVID-19). Адвокати АО Кравець і партнери – Анна Мартиненко та Ростислав Кравець підготували скорочений огляд основних змін.
Глава Верховного суда, на мой взгляд назначенная по прямому указанию посольства США, так и не взяла на себя ответственность за введения карантина в судах, как это было сделано во многих европейских странах.
Именно Тигипко руководил избирательным штабом Януковича в 2004 году. А постоянные болезни Тигипко перед отчетами в парламенте, в свое время, уже стали анекдотами.
Черговий раз саме на плечі суддів покладається тягар вирішення питання щодо співвідношення прав, адже з одного боку необхідно справу розглянути у законодавчо визначенні строки, бо це загрожує судді дисциплінарною відповідальністю, з іншого – судді мають забезпечити ефективний захист, щоб судове рішення не було декларативним, а допущене порушення з представництва не стало формальною підставою для скасування рішення, межа – тонка, але як ніколи важлива для дійсної перевірки доброчесності судді: на скільки вони спрямовані на захист громадян, а не на захист органів від громадян.
Не так давно в Україні з’явився інститут конституційної скарги і так сталося, що громадяни активно почали користуватися цією опцією, але очевидно не усім це до вподоби. Найбільш неочікуваним каменем спотикання в ефективній реалізації прав за конституційної скаргою став Верховний Суд, зокрема його Велика Палата, яка фактично прийшла до висновку, що провадження у справі не може бути зупинено з підстав розгляду конституційного провадження, хоч це й прямо передбачено процесуальним законом, в даному випадку мова йтиме про адміністративне судочинство.
Вже більше чотирьох років поспіль наші публікації, присвячені саме тематиці судоустрою та статусу суддів, а також судовій реформі. Досить часто в коментарях роблять зауваження щодо відсутності пропозицій для вирішення проблем чи вдосконалення. Мабуть, так історично склалося, що саме зараз є можливість бути почутими, тому дана стаття буде присвячена саме висвітленню особистих поглядів, сформованих на підставі власного досвіду.
У жодній країні іноземці не мають повного доступу до суддівських досьє та психологічних тестів суддів, жодна країна ніколи собі не дозволяла відбирати своїх суддів особам, що не знають її мови та законодавства, які б ці особи не були титуловані. В жодній країні інститути громадянського суспільства, які отримують фінансування від іноземних урядів не мають вирішального слова та не можуть втручатись у відбір суддів.
Специально для НАБУ и ГПУ фабрикующих дела на судей ОАСК и для грантососов пытающихся отработать свои обязательства перед прошлой властью.
За последнюю неделю у меня был целый ряд довольно знаковых заседаний для всей судебной системы, а кроме того и в самой судебной системе произошли довольно значительные события.
Як я й обіцяв, підготував звернення до Президента України щодо ситуації, що склалася в адвокатському самоврядуванні та грубими порушеннями керівництвом НААУ демократичних принципів в Україні, позбавлення адвокатів незалежності й руйнуванням адвокатури. Прошу підтримати. Ситуація, що склалася стосується не тільки адвокатів.
Не зовсім зрозуміло що мається на увазі під діями сексуального характеру. Наприклад, брехня по телебаченню керівника уряду, це сексуальне насилля чи ні. На мій погляд сексуальне. Таким чином будь-якого чиновника можливо також притягнути до відповідальності за те що, м`яко кажучи, робить вагітним мозок. Та і депутатів також.
Независимость судебной системы полностью уничтожена. Остались еще небольшие очаги сопротивления, но они легко будут подавленны таким же противоречащим судебной реформе составом ВККСУ.
Лично горжусь, что в Украине еще остались судьи имеющие силу воли отказать прокурору. Но с проведением судебной реформы их становится все меньше, такие не нужны государству. Однако я продолжаю верить в возрождение независимой судебной ветви власти, несмотря на неимоверные старания ВККСУ и ВРП, вместе с активистами-грантоедами и Администрацией президента ее полностью уничтожить, о чем свидетельствует конкурс в Верховный суд, квалифоценивание и предложенный законопроект про Антикоррупционный суд.
Не понимаю сотрудников САП и НАБУ, которые читали это дело. Ведь в нем ничего нет. Нет ни субъективных, ни объективных составляющих указывающих на какой-либо сговор, умышленное завышение цены и нанесение ущерба бюджету воюющей страны. Они видели материальное обеспечение генерала прошедшего путь с 1983 года от лейтенанта и до сих пор не имеющего собственного жилья, а проживающего в кабинете и приезжающего домой в Житомир только на выходные.