21 квітень 2024, Неділя, 14:48

1ahedp2m4jpyx1rbcm4dtgpevziqvb Img
Володимир Гузир

Екс-перший заступник Генерального прокурора України


07 апреля 2020

Таким чином, через засоби масової інформації Трепак В.М. повідомив, що в період 2015-2016 року, Генеральний Прокурор України Шокін В.М. у зв”язку зі своєю державною діяльністтю, для вжиття заходів, визначених нормами Кримінального процесуального Кодексу України, щодо Першого заступника Голови СБ України, перебував у службовому кабінеті Голови Служби безпеки України Грицака В.С. Останній, реально сприймаючи наміри Шокіна В.М. про притягнення Трепака В.М. до кримінальної відповідальності та діючи в інтересах останього – вчинив щодо Генерального прокурора України фізичні насильницькі дії, тобто скоїв тяжке протиправне діяння, передбачине частиною 2 статті 346 КК України.

0
09 сентября 2019

Раніше це називалося кампанія, а теперь реформа. Мені здається, що цьому більше підходить визначення “хвиля”. Так от, перша хвиля, що накрила Прокуратуру України була задумана командою В. Януковича.

0
09 января 2017

Всупереч Декларації про державний суверенітет, за яку проголосував весь Український народ, був прийнятий неконституційний Закон, потім змінена структура Конституції. З‘явилися нові державні органи Генеральний прокурор, Верховний суд і все це на фоні Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, Державної служби України з надзвичайних ситуацій та інших українських державних інституцій. Як виявилося, відсутність назви держави у згаданих класичних державних інституціях України, перш за все використовується, як у давні комуністичні часи, для активної роботи кадрових підрозділів для експансіїї туди вірних лише їм працівників

0
12 августа 2016

Забезпечення безпеки держави має здійснюватися з дотриманням ряду принципів. Перший з них – це пріоритет державних інтересів та безпеки над інтересами юридичних та фізичних осіб, ідеологічними та політичними інтересам. При цьому важливу роль відіграє вимога позапартійності. Другим, фундаментальним, являється принцип законності. Третій – це відповідальність сил державної безпеки та правопорядку за забезпечення державності виключно у відповідності до національного законодавства.

0