18 август 2018, Суббота, 01:21

взятка декларация ДТП в Харькове Мошенничество туроператоров НАБУ Нацполиция происшествия прокуратура СБУ Укрзализныця
Анатолій Вовнянко

Керівник служби провідних конструкторів по літаку Ан-225 1985-1989г.г., заст. Головного конструктора по літаках Ан-225, Ан-325 і авіаційно-космічних систем 1989-1991г.г., Заст. Головного конструктора по літаку Ан-218 1991-1994 р.р., заст. Головного конструктора по літаках Ан-124, Ан-124-100, Ан-225 і їх модифікацій, а також авіаційно-космічних систем 1994-2008г.г., К.т.н. (1985р., АН УРСР).


14 мая 2018

Анатолій Вовнянко, для Резонансу У публікації «Некомпетентне керівництво руйнує ДП «Антонов»» автор показав, як українську авіапромисловість довели до катастрофічного стану за останні 13 років. У цій статті буде коротко розглянуто, чи є можливість зберегти цю високотехнологічну авіаційну галузь в Україні.

572 0
02 апреля 2018

Підбиваючи підсумки 2017 роки для ДП «Антонов» можна констатувати — вони катастрофічні. Ні на виставці в Ля Бурже ні на виставці в Дубаї і взагалі за весь рік не було підписано жодного реального контракту на покупку літаків Ан-178, Ан-132, Ан-148, Ан-158 і ін.. Точно так само як і за 2 попередніх роки керівництва нових «менеджерів». На початку року в керівництва ДП «Антонов» ще була надія, що Саудівська Аравія продовжить роботи по самолетуАн-132, але, як то кажуть, нема дурних. Також немає замовлень і на літаки Ан-74 і Ан-140, які вироблялися на ХДАВП. Під питанням — чи буде Казахстан проводити подальші роботи по добудові одного літака Ан-74Т-200А, за які ще в 2015 році сплачено аванс $ 15 млн., тому що Україна показала себе ненадійним партнером. Це при тому, що провідні виробники літаків підписали в Дубаї контракти на поставки 900 магістральних літаків на десятки мільярдів доларів. Докерувалися!

0