12 квітень 2024, П'ятниця, 12:10

Фото 1
Анатолій Вовнянко

Провідний конструктор в службі літака Ан-70 1982-1985 р.р., керівник служби провідних конструкторів по літаку Ан-225 1985-1989 рр., заст. Головного конструктора по літаках Ан-225, Ан-325 і авіаційно-космічних систем 1989-1991 р.р., з заст. Головного конструктора по літаках Ан-218, Ан-124, Ан-124-100, Ан-225 і їх модифікацій, а також авіаційно-космічних систем 1991-2008.


03 июля 2020

Я в который раз пишу, что главная причина разрушения ГП «Антонов» и отсутствие конкурентоспособных самолетов – это некомпетентное руководство ГП «Антонов» и отрасли и выведение значительных (около 920 млн. долларов) средств за 15 лет, но никому в высших эшелонах нынешней власти до этого нет дела.

0
10 сентября 2019

Я дуже поважаю Ігоря Сікорського, це геніальний конструктор. Але у мене питання: де були керівники ДП «Антонов» коли в Києві вирішувалося питання про назву аеропорту «Жуляни» іменем І.І. Сікорського? Невже О.К. Антонов або П.В. Балабуєв, які реально зробили для авіабудівної галузі України все, і завдяки яким до цих пір жевріє ДП «Антонов», не гідні того, щоб на їхню честь назвали, наприклад, аеропорт в Борисполі?

0
30 августа 2019

Ще в листопаді 2017 року до керівництва ДП «Антонов» звернулися представники Об’єднаних Арабських Еміратів (ОАЕ) з пропозицією про співпрацю по літаку Ан-7ХХ. До кого вони тільки з українських чиновників за цей час не зверталися, але задарма. Ніхто навіть не захотів на професійному рівні розглянути цю пропозицію. Річ у тому, що цей проект розробляли не спеціалісти в галузі авіабудування, а фахівці з вантажних перевезень, а тому він потребує значних змін на які я неодноразово вказував розробникам з ОАЕ. Якщо ці пропозиції опрацюють відповідні фахівці, то це може бути дуже цікавий проект для авіабудівної галузі України!

0
29 июля 2019

На початку червня 2019 року після закінчення другого туру виборів Президента України та призначення керівників Офісу президента України та секретаря РНБО я звернувся до глави держави із інформацією про катастрофічний стан авіабудівної галузі

0
16 апреля 2019

Коли інші країни демонструють величезні досягнення в авіа-і ракетобудуванні, вивченні планет сонячної системи, інтернеті і т.д. і т.п. нинішня українська влада демонструє в Європі тінь літака Ан-225 створеного 30 років тому в СРСР. Напевно, таке досягнення може вразити тільки уяву порохоботов!

0
16 декабря 2018

Наприкінці 2018 року минає 30 років з моменту перших польотів орбітального корабля «Буран» (15.11.1988 р) та літака Ан-225 (21.12.1988 р). Літак Ан-225 створювався в першу чергу для авіаційно – космічних систем, а зовсім не для перевезення вантажів усередині фюзеляжу. Ось цей перспективний напрямок Україна бездарно провалила!

0
26 сентября 2018

Складається враження, що керівництво ДП «Антонов» не зацікавлене в серійному виробництві літаків і перед ними не стоїть таке завдання. Незалежно від того, чи будуються чи продаються українські літаки чи ні, вони отримують величезні (200 тис – 460 тис грн на місяць) зарплати за рахунок коштів авіакомпанії і літають на різні міжнародні виставки разом з секретарками для променаду. Так навіщо їм ще напружуватися? Тому вони розповідають казки українським громадянам в ЗМІ в репортажах з виставки Фарнборо-2018 про нереальні характеристиках неіснуючого літака Ан-188, про якісь міфічні літаки Ан-1х8 NEXT, про замовлення на літак-напівфабрикат Ан-178 від Азербайджану, Китаю, ОАЕ і про спільне будівництво електричних і гібридних ЛА з якоюсь конторою зі Швейцарії. А також про те, що Боїнг буде поставляти запчастини на літаків марки «Антонов». Це аналогічно тому, як на вітчизняний автомобіль Ланос поставляв запчастини Мерседес?!

0
14 мая 2018

Анатолій Вовнянко, для Резонансу У публікації «Некомпетентне керівництво руйнує ДП «Антонов»» автор показав, як українську авіапромисловість довели до катастрофічного стану за останні 13 років. У цій статті буде коротко розглянуто, чи є можливість зберегти цю високотехнологічну авіаційну галузь в Україні.

0
02 апреля 2018

Підбиваючи підсумки 2017 роки для ДП «Антонов» можна констатувати – вони катастрофічні. Ні на виставці в Ля Бурже ні на виставці в Дубаї і взагалі за весь рік не було підписано жодного реального контракту на покупку літаків Ан-178, Ан-132, Ан-148, Ан-158 і ін.. Точно так само як і за 2 попередніх роки керівництва нових «менеджерів». На початку року в керівництва ДП «Антонов» ще була надія, що Саудівська Аравія продовжить роботи по самолетуАн-132, але, як то кажуть, нема дурних. Також немає замовлень і на літаки Ан-74 і Ан-140, які вироблялися на ХДАВП. Під питанням – чи буде Казахстан проводити подальші роботи по добудові одного літака Ан-74Т-200А, за які ще в 2015 році сплачено аванс $ 15 млн., тому що Україна показала себе ненадійним партнером. Це при тому, що провідні виробники літаків підписали в Дубаї контракти на поставки 900 магістральних літаків на десятки мільярдів доларів. Докерувалися!

0