03 грудень 2024, Вівторок, 22:27

Про прозорість і відкритість реформи прокуратури (документ)

21 Січня 2020г.
Про прозорість і відкритість реформи прокуратури (документ)
Фото: ГПУ

Нещодавно направив запит в Офіс Генерального прокурора, в якому просив повідомити наступне:

1. Якими саме міжнародними неурядовими організаціями, проектами міжнародно-технічної допомоги та дипломатичними місіями делеговано кожного із представників до кадрових комісій Генеральної прокуратури та Офісу Генерального прокурора?

2. Надати копії документів, що підтверджують факт делегування міжнародними неурядовими організаціями, проектами міжнародно-технічної допомоги та дипломатичними місіями кожного члена кадрових комісій Генеральної прокуратури та Офісу Генерального прокурора;

3. Які підстави, спосіб, процедура та критерії застосовувалися Генеральним прокурором, іншими уповноваженими особами Генеральної прокуратури/Офісу Генерального прокурора при відборі неурядових організацій, проектів міжнародно-технічної допомоги та дипломатичних місій, які делегували кандидатів до складу кадрових комісій Генеральної прокуратури та Офісу Генерального прокурора?

4. Надати документи, що підтверджують іх та результати відбору неурядових організацій, проектів міжнародно-технічної допомоги та дипломатичних місій, які делегували кандидатів до складу кадрових комісій Генеральної прокуратури та Офісу Генерального прокурора;

5. У зв’язку із чим та на підставі чого міжнародним неурядовим організаціям, проектам міжнародно-технічної допомоги та дипломатичним місіям Генеральним прокурором надано право делегувати кандидатів до кадрових комісії Генеральної прокуратури та Офісу Генерального прокурора? Чому та на якій підставі таке право Генеральним прокурором не було надано громадським об’єднанням, які зареєстровані та діють на території України?

Подати цей запит мене спонукало те, що до складу всіх кадрових комісій Офісу Генпрокурора/ГПУ (їх всього 9) включені особи (по 3 в кожну), які делеговані міжнародними неурядовими організаціями, проектами міжнародно-технічної допомоги та дипломатичними місіями.

Але, ніхто з таких представників декларацію відповідно до ЗУ «Про запобігання корупції» протягом 10 днів після включення до складу комісії не подав.

ОЛЕКСІЙ БАГАНЕЦЬ: ЧИ ЗМОЖЕ НИНІШНІЙ ОЧІЛЬНИК ГПУ СТАТИ НАЙУСПІШНІШИМ ГЕНЕРАЛЬНИМ ПРОКУРОРОМ?

По факту маємо:

1. Всупереч вимогам Конституції України (зокрема, ст.ст. 1, 5, 6, 38) міжнародні неурядові організації, проекти міжнародно-технічної допомоги та дипломатичні місії через свої представників проводять атестацію прокурорів, добирають кадри на керівні посади та проводять добір на вакантні посади в Офіс Генерального прокурора;

2. Всупереч вимогам Закону України «Про запобігання корупції» такі представники міжнародних неурядових організацій, проектів міжнародно-технічної допомоги та дипломатичних місій не декларують своє майно та доходи.

Сьогодні отримав відповідь з Офісу Генпрокурора.

Насолоджуйтеся ))

Це все, що потрібно знати про прозорість і відкритість реформи прокуратури, роботу реформованого Офісу Генпрокурора.

Джерело

ЧОМУ ОСКАРЖЕНО РЕЗУЛЬТАТИ КОНКУРСУ НА ПОСАДУ ГОЛОВИ НАЗК

Олег Шрам
Олег Шрам Адвокат, ексрадник директора Державного бюро розслідувань, голова правління ГО «Рада громадського контролю»,