Звернення до керівників Нацполіції України з приводу наведення ладу на критичних ділянках автошляхів України і, зокрема, в м. Києві
Надзвичайно не люблю висловлюватись з приводу проблем, які не пов’язані із діяльністю держави по боротьбі із злочинністю та дотриманням прав і свобод громадян в діяльності правоохоронних органів, де я відчуваю себе знаючим спеціалістом.
Разом з тим, є такі випадки, повз які неможливо спокійно пройти, бо вони зачіпають не тільки мої враження від проведених під тиском ззовні, так званих, «реформ», в т.ч. і в органах правопорядку, але і відверто принижують нас, українців, як націю, як – великий народ, який мав велику і могутню державу - Київську Русь в ті прадавні часи, коли багато наших нинішніх «партнерів» і «друзів» ще, вибачте, лазили по деревах і жили племенами!
Я вже неодноразово писав про непоправну шкоду від ліквідації Державної автомобільної інспекції, в т.ч. і дорожньої міліції, в системі МВС України, очільники якої за останні 6-ть років все зробили можливе для створення повного хаосу і безладу на дорогах і автошляхах нашої країни, де масово гинуть і стають каліками велика кількість людей, нищиться асфальтний покрив як на великих автомагістралях між великими обласними центрами (чим останнім часом так активно почала перейматися нинішня влада, скоріше всього, з метою піару), так і другорядних місцевих дорогах, де навіть після кропітких, виснажливих і затратних ремонтних робіт, а в дуже мізерній кількості - і будівництві невеликих нових ділянок дорожнього покриття, не вживались і не вживаються необхідні заходи для їх збереження, що, і є однією із головних проблем.
Тому, абсолютно правильним є намагання законодавців підвищити штрафи за проїзд перезавантаженого надмірно великогабаритного автотранспорту. Але, повірте, це нічого не дасть, бо контролювати цей надзвичайно важливий процес нікому, дорожньої поліції в нас немає!
Ще гірша ситуація на місцевих дорогах, де великогабаритний автотранспорт їздить не менше, чим по центральних автошляхах, бо там проблема не тільки в його, як і скрізь, перевантаженні, а і в тому, що ті дороги, які будувались десятками років назад, точніше ще в радянські часи, не призначались для проїзду таких великогабаритних одноколісних, на кількох осях вантажних автомашин.
Для прикладу, в 2018 році відремонтували з великим трудом, повністю зруйновану місцеву дорогу від місця Лубни до смт. Оржиця Полтавської області, яка буде початок від автотраси Київ-Харків, довжиною приблизно 40-45 км. Так ось, в результаті її нещадної експлуатації за рахунок безконтрольного проїзду такого великовантажного автотранспорту за цей короткий період вона поступово перетворюється в її попередній вигляд.
Зокрема, власники великогабаритних автомашин, які нещадно експлуатують місцеві родючі землі цього Присульського краю, будь-якої участі у відновлені твердого покриття не приймає, ніяких штрафів за заподіяну шкоду місцевим громадам не платять, як і плати в місцевий бюджет за таку експлуатацію!
Хіба це державний підхід до розв’язання даної проблеми?
Звичайно ні, бо ніхто не хоче визнавати того факту, що саме будівництво і капітальний ремонт доріг є надзвичайно прибутковим бізнесом, де можна найбільше вкрасти, в т.ч. і шляхом приписок робіт, які не виконувались, або завищенням фактично виконаних, чи тим більше - списанням будівельних матеріалів, які в дійсності не використовувались.
А про відкати за виграні тендери краще змовчати, бо це нікому не цікаво.
У СПРАВІ НОВАКА З’ЯВИВСЯ НОВИЙ ВАЖЛИВИЙ СВІДОК — ГЕНПРОКУРОР ПОЛЬЩІ
А чи чули ви про суттєві перевантаження окремих участків автодоріг, особливо великих автомагістралей, де в окремі години доби буквально тягнуться у пробках сотні великовантажних автомашин, в т.ч. як з контрабандою, так і перегружених, від чого псується саме асфальтне покриття, в т.ч. і на важливих мостах через Дніпро та інші річки, створюючи незручності для водіїв легкових автомашин, спецтранспорту, в т.ч. і карет швидкої меддопомоги, поліцейських і МЧС.
І все це відбувається не тільки в результаті безграмотності нашої нинішньої влади як законодавчої, так і виконавчої, але і завдяки відсутності системи державного контролю і регулювання дорожнього руху, чим раніше займалася дорожня міліція і від чого сьогодні всіляко ухиляється Нацполіція та її придуманий елітний підрозділ – патрульна поліція.
Невже так складно проаналізувати такі надмірно перевантажені ділянки автодоріг, щоб встановити там необхідні знаки дорожнього руху, так як це робиться хоча б на аварійно-небезпечних і то не завжди своєчасно?! Зокрема, невже ні у кого із керівників Національної поліції не з’явилось бажання вивчити критичну ситуацію із рухом (а точніше – постійними «пробками» практично круглий день і не тільки в час «пік» по Столичному шосе до з’їзду на Південний міст в м. Києві, прослідкувати, чому не рухається транспорт по Південному мосту, зі сторони Чапаєвки, а точніше із об’їзної дороги навколо Києва, куди, в основному, їде транзитний великогабаритний автотранспорт, який замість зайняття крайньої правої полоси, щоб не перешкоджати руху іншого автомобільного транспорту, в т.ч. маршрутних автобусів, мікроавтобусів та легкових автомашин, перекриває фактично всі три ліві полоси, заблокувавши таким чином проїзд там взагалі іншого легкового транспорту?
А хіба не така ж ситуація із проїздом в час «пік» по Столичному шосе із Києва, приблизно від Видубичів, в зворотньому напряму, в сторону Чапаєвки, Обухова і Українки, куди їде також у величезній кількості також великогабаритний автотранспорт в напрямку об’їзної кільцевої дороги, навколо столиці, який займає також всі чотири полоси, перегорожуючи таким чином проїзд іншому легковому транспорту?
Говорити зараз про інші більш глобальні причини цих «незручностей» не буду, ідуть місцеві вибори і може хтось із кандидатів як на міського голову м. Києва, так і депутатів міської та обласної Рад, згадає все-таки про необхідність будівництва ще одного мосту через Дніпро, щоб відвести потік, в т.ч. і перевантаженого особливо транзитного транспорту в об’їзд самої столиці.
Невже для цього потрібно чекати нових виборів Президента України?!
Читайте Резонанс у Facebook та підписуйтесь на наш канал у Telegram.