24 июль 2019, Среда, 07:15

взятка декларация ДТП в Харькове задержание в Иванковичах Мошенничество туроператоров НАБУ Нацполиция происшествия прокуратура СБУ Укрзализныця

Як влада і керівництво ДП «Антонов» зруйнували авіабудівну галузь України

16 апреля 2019г.
0

Анатолій Вовнянко, для Резонансу

Тільки що в США здійснив свій перший політ літак «Roc» авіаційно-ракетної системи «Stratolaunch».

Після проведення випробувань цей літак буде використовуватися для запуску в космічний простір від однієї до трьох ракет з супутниками на борту.
Аналогічні системи «Світязь» і «Оріль» були розроблені в Україні на базі літака Ан-225 ще на початку 1990-х років, але так і не отримали подальшого розвитку. Автор звертався до високопоставлених чиновників просувати зазначені українські розробки, але вони, як правило, не реагують на такі пропозиції.

НЕКОМПЕТЕНТНЕ КЕРІВНИЦТВО РУЙНУЄ ДП «АНТОНОВ»

Це пов'язано з тим, що після «помаранчевої» революції 2005 року посада генерального конструктора АНТК ім. О.К. Антонова, а потім і президента ДП «Антонов» або продавалася чиновниками за великі гроші або керівництвом країни призначалися ставленики для «годування».

Так в 2010 році, щоб залишитися на посаді, президент і генеральний конструктор ДП «Антонов» заплатив разово Прем'єр-Міністру України Азарову М.Я. 5 млн. доларів, а потім щомісяця сплачував по 0.6 млн. доларів (ці цифри незалежно один від одного назвали мені депутат П. і один з керівників СБУ). Зрозуміло, що президент ДП «Антонов» клав собі в кишеню значно більше.

У 2015 році на посаду президента ДП «Антонов» Президент України Порошенко П.О. призначив колишнього депутата БПП автодилера Гвоздьова М.О. Також на керівні посади на підприємство призначили своїх ставлеників і керівники РНБО: секретар і його перший заступник. Головне завдання цих ставлеників - викачувати кошти з ДП «Антонов» для своїх начальників і для себе, а не створювати літаки і зберегти авіаційну галузь України.

На посаду одного з віце-президентів був призначений виробник одноразового посуду С. Семівонік.

За вищенаведеної довіреності вивели у державного підприємства «Антонов тільки за один рік близько 50 млн. доларів (див. Сайт Авіапорт. АНТК ім. Антонова перевірили на кошти. Конференції с. 737).

Зустрів нещодавно знайомого з бухгалтерії ДП «Антонов» і ось що він мені розповів. Знайшли папір, як віце-президент ставленик Т. вивів з підприємства 4.5 млн. євро. Цей же ставленик уклав договір на оновлення програмного забезпечення для бухгалтерії на 60 млн. гривень. Коли спочатку мій знайомий мене запитав мене, скільки коштують такі програми, то я сказав «ну 600 тис. гривень, а якщо купувати, умовно, в Ілона Маска то 6 млн. гривень». Виявилося, що я не знаю апетитів цих ставлеників.

Я неодноразово звертався до вищого керівництва країни щодо збереження авіаційної галузі України та для прикладу наведу один лист, яке я, швидше, направив для «приколу»: [email protected] 4.10.2018 р

Першому заступнику секретаря РНБО Гладковському О.В.

Шановний Олег Володимирович!

Я звертався до Вас листами в 2016 році де писав про кризовий стан авіаційної галузі України, а також з проханням допомогти мені повернутися працювати на ДП «Антонов». Отримав відповідь від керівників ДП «Укроборонпром», що на ДП «Антонов» нова команда менеджерів яка виведе галузь з кризи.

Але сталося не так як гадалося. В Україні перестали виробляти літаки, відсутні замовлення на українські літаки і не ведеться ніяка виробнича діяльність, крім підписання декларативних меморандумів і піару в українських ЗМІ. А ДП «Антонов» нічого не створює і не виробляє, крім технічного обслуговування, і просто проїдає валютні доходи авіакомпанії «Авіалінії Антонов». ХГАПП практично банкрут.

Так звані нові літаки-демонстратори Ан-178 і Ан-132D є модифікаціями старих літаків Ан-148 і Ан-32. Вони значно поступаються по характеристикам своїм західним аналогам і, головне, що на них немає покупців.

За останні 3 роки змінилося 4 президенти на ДП «Антонов». Жоден з них не виконав свої обіцянки. У дорожніх картах цих керівників простежується певна закономірність: кожен новий керівник розповідав про свою стратегію і плани, причому вони кардинально відрізнялись один від одного. Але всі вони жодним чином не спрямовані на збереження авіабудівної галузі Україні.

Зараз в ДК «Укроборонпром» нове керівництво. Але ні Букін П.Ю. ні Пащенко А.Ю. не є спеціалістами в області літакобудування і не розуміють що потрібно робити на ДП «Антонов», а тому пустили все на самоплив. Так призначення нових президента Донця А.Д. і його першого заступника Шмирьова В.Ф. на ДП «Антонов» провели не за професійним рівнем, а за рішенням НТС підприємства. Самі собі вибирають зручних, а не професійних і ефективних для збереження авіабудівної галузі.

Але ж головний напрямок діяльності подібних ДП «Антонов» підприємств в світі - це створення, виробництво і продаж літаків! А на сьогоднішній день такі фахівці в вищому керівництві підприємства відсутні!

Змінюються тільки президенти. А більша частина верхівки керівників і частина команди колишнього «генерального конструктора» Ківи Д.С., які розвалили галузь, залишаються на своїх місцях. Єдине чим вони керуються в своїй діяльності - це тільки як довше зберегти себе на високооплачуваною керівній посаді і контролювати фінансові потоки.

Складається враження, що керівництво ДП «Антонов» не зацікавлене в створенні нових літаків і їх серійному виробництві і перед ними не стоїть таке завдання. Незалежно від того, чи будуються чи продаються українські літаки чи ні, вони отримують величезні (200000-460000 гривен на місяць) зарплати за рахунок доходів авіакомпанії і літають на різні міжнародні виставки разом з секретарками для променаду. Так навіщо їм ще напружуватися?

Тому вони розповідають в ЗМІ казки керівництву і громадянам України в репортажах з виставки Фарнборо-2018 про нереальні характеристиках неіснуючого літака Ан-188, про якісь міфічні літаки Ан-1Х8 NEXT, про замовлення на літак-напівфабрикат Ан-178 від Азербайджану, Китаю, ОАЕ і про спільне будівництво електричних і гібридних ЛА з якоюсь конторою зі Швейцарії. А також про те, що Боїнг буде поставляти запчастини на літаки «Антонов». Це аналогічно тому, як би на вітчизняний автомобіль Ланос поставляв запчастини Мерседес!?

Шановний Олег Володимирович!

Прошу Вас втрутитися та навести лад з призначенням професійного керівництва на ДП «Антонов» і дивізіон авіабудування в складі ДК «Укроборонпром».

З повагою, Анатолій Григорович Вовнянко, провідний конструктор в службі літака Ан-70 1982-1985 р.р., керівник служби провідних конструкторів по літаку Ан-225 1985-1989 р.р., заст. Головного конструктора по літаках Ан-225, Ан-325 і авіаційно-космічних систем 1989-1991 р.р., з заст. Головного конструктора по літаках Ан-124, Ан-124-100, Ан-225 і їх модифікацій, а також авіаційно-космічних систем 1994-2008г.г.

ДП «АНТОНОВ»: ЯК ПІДПРИЄМСТВО СВІТОВОГО РІВНЯ ПЕРЕТВОРИТИ НА ВИРОБНИКА ФЕЙКОВИХ НОВИН

Як мені розповіли, Гладковський-Свинарчук сильно лаявся, коли отримав цей лист.
 Я не буду приводити дуже довгу і порожню відповідь (як і всі попередні) на моє звернення, тому що це стандартна відписка представників нинішньої влади.
Які зараз досягнення в області авіації демонструє українська влада.

Коли інші країни демонструють величезні досягнення в авіа-і ракетобудуванні, вивченні планет сонячної системи, інтернеті і т.д. і т.п. нинішня українська влада демонструє в Європі тінь літака Ан-225 створеного 30 років тому в СРСР. Напевно, таке досягнення може вразити тільки уяву порохоботов!

ЛІТАК АН-225 «МРІЯ» — МРІЯ ЯКА НЕ ​​ВІДБУЛАСЯ

Анатолій Вовнянко Народився 28-го липня (записаний 28-го серпня) 1948 року в с. Великополовецьке, Сквирського району Київської області. З 10.04.1973 почав працював на Київському механічному заводі (КМЗ) або як його ще називали дослідне конструкторське бюро (ДКБ). В кінці 1980-х років назва була змінена на Авіаційний науково-технічний комплекс ім. О. К. Антонова, тепер ДП «Антонов»: • 10.04.1973 - 19.02 1975 - інженером у відділі міцності і ресурсу РІО-1, яким керувала Єлизавета Аветівна Шахатуні, колишня дружина О.К. Антонова - чудова Людина і Видатний фахівець в області міцності і ресурсу літаків; • 20.02.1975 - 30.01.1977 - конструктором 3 категорії, заст. начальника бригади; • 31.01 1977 - 13.11.1978 - провідним інженером, керівником групи авіаційних матеріалів; • 14.11 1978 - 1982 - провідним конструктором, керівником групи по створенню і впровадженню нових сплавів і напівфабрикатів в силову конструкцію планера літака Ан-124 «Руслан». Більше про це можна почитати в статті «Применение прессованных полуфабрикатов и разработка новых алюминиевых сплавов для самолетов Ан-124 и Ан-225»; • 1982 - 08.09.1985 - провідним конструктором в службі провідних конструкторів по військово-транспортному літаку Ан-70; • 09.09.1985 - 06.09.1989 - керівником служби - провідним конструктором по літаку Ан-225 «МРІЯ». Більше про це можна прочитати в статті «Істория создания самолета Ан-225 МРІЯ"; • 07.09.1989 - 04.12.1991 - заступником головного конструктора по літаках Ан-225, Ан-325 і авіаційно-космічних  системах; • 05.12.1991 - 07.09.1994 - заступником головного конструктора по широкофюзеляжному магістральному пасажирському літаку Ан-218; • 08.09.1994 - 13.04.2008 - заступником головного конструктора по літаках Ан-124, Ан-124-100, Ан-225, їх модифікацій і авіаційно-космічних систем. 14.04.2008 був знятий з посади через конфлікт з «генеральним конструктором» Ківою Д.С. і призначений на посаду провідного конструктора у відділі експлуатації; 04.12.2008 року після публікації статті «Зліт, посадка - и кишеня повна!» в газеті «Україна молода», де розповідалося про присвоєння керівництвом підприємства величезних валютних коштів авіакомпанії «Авіалінії Антонов», під вигаданим приводом звільнений з підприємства; 01.07.2009 року прийнятий на посаду провідного інженера в ТОВ «УКР-Прогресстех», а 30.11.2009 року звільнився за власним бажанням; 1.03.2010-15.12.2011 читав лекції по створенню транспортних літаків китайським інженерам і студентам в Києві і Китаї. В 2005 році, після того як Балабуєв П.В. написав заяву про звільнення, був одним з 2-х кандидатів на посаду генерального конструктора АНТК. Написав і передав на ім’я Президента пропозиції щодо розвитку авіабудування в Україні. Кандидата технічних наук. Є співавтором 15 винаходів і патентів на нові алюмінієві сплави, технології їх виготовлення, а також по системам літаків. Вказані винаходи втілені в конструкції літаків Ан-124-100, Ан-225, Ан-70, Ан-140, Ан-148 та інших. 14.04.1986 року нагороджений Премією Ради Міністрів СРСР за створення нових алюмінієвих сплавів. Автор 57 публікацій з міцності, ресурсу, алюмінієвих сплавів і напівфабрикатів, літаках Ан-124-100, Ан-225, їх модифікаціях і авіаційно-космічних системах, публікаціях про розвиток і стан авіабудівної галузі в Україні, програмах збереження і розвитку авіабудування. Брав участь в розробці літаків Ан-28, Ан-72, Ан-74, Ан-70, Ан-124, Ан-225, Ан-218 та їх модифікацій.