» Віктор Трепак

18 серпень 2022, Четвер, 20:34

168972
Віктор Трепак

Заступник Генерального прокурора, колишній перший заступник Голови СБУ – начальник Головного Управління по боротьбі з корупцією та організованою злочинністю Центрального управління СБ України, кандидат юридичних наук


28 января 2020

Якщо хтось думає, що у такий спосіб змусить мене перестати займатися певними справами, які перебувають у моїй компетенції, або заставить мене змінити позицію з вирішення тих чи інших питань, то він глибоко помиляється.

0
09 мая 2019

Є ще одна цікава справа – про пістолет, який у липні 2015 р. виявили у приймальні громадян ГПУ. Цей факт відразу почали нав’язливо подавати у контексті загрози життю генпрокурора Шокіна. Коли Шокіна запитали, чому знайдений у приймальні громадян пістолет він пов’язує із загрозою саме його життю, а не життю когось інших працівників ГПУ, то він сказав, що про це йому повідомили співробітники СБУ. Але у своєму офіційному поясненні він чомусь відмовився називати прізвища цих співробітників. Погодьтесь, що якось дивно і нелогічно повів себе тоді генпрокурор. Тому й за цим епізодом Шокіна доцільно предметно допитати. У своєму інтерв’ю Шокін називає сфальсифікованою на 100% «справу про діамантових прокурорів», згадуючи у негативному контексті тодішніх заступників генпрокурора Сакварелідзе, Каська і мене. У такому разі я хотів би нагадати «мужньому борцю з корупцією», як він (будучи генпрокурором) у кабінеті Голови СБУ та у присутності чільних представників команди президента Порошенка просив мене змінити показання у цій справі. Але навіщо змінювати показання, якщо справа, як він стверджує, сфальсифікована «на 100%» – якось не логічно «фальсифікувати сфальсифіковане»? З цього приводу я готовий до перехресного допиту з Шокіним.

0
10 октября 2018

Ніякого реформування СБУ до наступних президентських виборів не буде. Цього ніхто й не збирався робити, бо діючого президента та його оточення влаштовує саме така СБУ. Тим більше у період виборів. А пропозиція закріпити на конституційному рівні курс України до НАТО – це, як відзначає багато експертів, лише передвиборний трюк діючого глави держави. Для вступу до НАТО треба не зміни до Конституції вносити, а здійснювати необхідні перетворення (у т.ч. у сфері безпеки) для того, щоб Україна відповідала основним критеріям цієї міжнародної організації.

0
22 августа 2018

Озвучування гасел «посилення боротьби з контрабандою» і «очищення фіскальної служби від корупціонерів» відбувалося для прикриття наростаючого конфлікту на печерських пагорбах, а використання правоохоронних органів під ці гасла – це спроба у силовий спосіб (інші вже вичерпані) добитися потрібного результату у цьому конфлікті

0
08 августа 2018

У зв’язку з судовим процесом над Манафортом українські журналісти, а особливо громадські антикорупціонери мають голосно порушувати питання про те, чому у США судять за українську корупцію, а в Україні у справі «чорної бухгалтерії» ПР – повна тиша. Ця тиша має бути сигналом для демократично налаштованої частини суспільства про те, що Україна так і не виплуталася з щупалець корупційного спрута і сповзає у прірву.

0
15 июня 2018

І головною причиною цього є не саботаж правоохоронних органів і судів (як це дехто намагається стверджувати), а КОНСТРУКТИВНА недосконалість чинної редакції ст. 368-2 КК. Варто також зазначити що правоохоронні органи використовують цю статтю більше для піару, ніж для реальної боротьби з корупцією. Треба мати сміливість визнати: чинна редакція ст. 368-2 КК вочевидь є недосконалою і потребує істотного законодавчого коригування. Наголошую, що йдеться не про СКАСУВАННЯ кримінальної відповідальності за незаконне збагачення, а її УДОСКОНАЛЕННЯ. Аргумент, що законодавча зміна (удосконалення) ст. 368-2 КК може дати можливість окремим фігурантам нинішніх справ про незаконне збагачення уникнути відповідальності, з правової точки зору не може бути визначальним. Оскільки (повторюсь, тим більше, що на цьому наголошує О.Костенко) йдеться про необхідність приведення кримінального закону у цій частині до вимог Конституції, забезпечення прав і свобод людини, здійснення правоохоронної діяльності за конституційними принципами.

0
15 марта 2018

Розвиток подій у цій справі цілком прогнозований. Генпрокурор Ю.Луценко просто констатував те, що для більшості було зрозумілим і очевидним ще у день «замаху». Але чи означає це безперспективність розслідування цієї справи? На моє глибоке переконання – ні. Розслідування цієї справи є суперперспективним. Адже її СПРАВЖНЄ розслідування покаже, хто і для чого спланував цей «замах», хто ним керував і хто його безпосередньо реалізував, як організовувалося його первинне «розкриття» і як здійснювалося піар-супроводження усього цього.

0
22 февраля 2018

Обрання нового голови КСУ дає шанс цій державній інституції стати справжнім захисником Конституції. Мені вже доводилось говорити, що компетенція КСУ дозволяє йому «ставити на місце» будь-якого суб’єкта владних повноважень – президента, парламент, уряд (коли вони виходять за межі конституційного поля. Або навпаки – «не ставити», «заплющуючи очі» чи навіть прислужувати…

0
09 июня 2017

Не розумію того, як цю справу НАБУ і САП могли повністю передати до ГПУ. Адже корупційні злочини, вчинені високопосадовцями, – це виключна підслідність НАБУ. Передача цієї справи до ГПУ означає, що вона попадає під політичний контроль і тепер її розслідування здійснюватиметься під істотним політичним впливом. Адже ГПУ (і це майже загальновизнано) є політично залежним органом. Долю справи стосовно голови ЦВК так само легко передбачити. Призупинення її розслідування – це сигнал. А взагалі справу «чорної бухгалтерії» ПР можна вважати в основі своїй уже «похованою».

0
23 мая 2017

Якщо член Уряду називає членів НАЗК «випадковими людьми», то по суті він стверджує, що проведений з великою помпою КОНКУРС – це фарс! Що він проводився некомпетентною чи заангажованою конкурсною комісією. Що Уряд був «сліпим», коли призначав і членів конкурсної комісії, і членів НАЗК.

0
04 мая 2017

Наразі у КС з’явився шанс “відірватися” від політичного прив’язу і стати незалежним органом, який служитиме Україні і охоронятиме Конституцію. Чи використають його судді? Чи підуть по уготованому їм шляху, за яким остаточний крах конституційності й самого органу? Це стане очевидним найближчим часом – з того, чи насміляться судді КС виконати свій конституційний обов’язок, і хто стане головою КС.

0
27 апреля 2017

З відходом Лутковської з цієї посади у сфері захисту прав і свобод людини нічого істотно не зміниться. Україна просто й далі не матиме Омбудсмена. На превеликий жаль!

0
03 апреля 2017

Вказану заяву Шокін написав під тиском президента Порошенка, якого у свою чергу «пресував» віце-президент США Байден, який висунув як умову надання Україні фінансової допомоги в розмірі 1 млрд доларів звільнення Шокіна з посади генпрокурора. І цей тиск був настільки шаленим, що лише через рік Шокін насмілився розкрити таємницю свого звільнення. І не просто розкрити, але й покласти її в основу свого судового позову.

0
18 января 2017

НАБУ і САП добре розуміли наслідки своїх дій, коли йшли на прийняття процесуальних рішень стосовно конкретних високопоставлених осіб, включаючи оголошення підозри. Сподіваюся, що вони робити такі кроки маючи вагомі та переконливі докази.

0
29 сентября 2016

Сьогодні Єгор Соболєв заявив про те, що близько 3 тисяч суддів збираються іти у відставку і головна причина цього – небажання заповнювати декларації.

0
15 августа 2016

Гостре протистояння між ГПУ, з одного боку, та НАБУ і САП – з іншого, – це лише видима сторона конфлікту.

0
23 июля 2016

З подачі представників вищої влади суспільство в чергове втягнуте у дискусію стосовно питання про запровадження в Україні воєнного стану. Питання не таке однозначне і просте, як може видатись з першого погляду. Якщо раніше його «вкидання» в інформаційний простір нагадувало політичний PR-хід, то у контексті нинішньої суспільно-політичної ситуації це вже виглядає як певного роду залякування. Лише не зрозуміло кого: російського агресора чи українське суспільство?

0