Це питання має стати предметом розгляду на РНБО, як загроза національній безпеці України. Нагадаю, і це може підтвердити народний депутат України Андрій Лопушанський, коли я бив в набат і попереджав, що отримання подвійного громадянства в Криму грозитиме великою бідою для України саме ще у 2005 році, але цьому було системно не приділено уваги, про це говорив не я один і от що сталось.
І щодо Т. Чорновол. По-перше влада вчинила спробу її вбивства, де вона була визнана потерпілою і її дії в рамках усіх протестувальників охоплювались і обгрунтовувались ст. ст. 36,39 ККУ. При тому, як зазначено було керівником розслідування злочинів проти Майдану С. Горбатюком, що цей випадок був розслідуваний в рамках справи і прийнято рішення, що людина загинула, оскільки виконував доручення щодо збирання різного роду носіїв, отруїлася чадним газом, але мала реальну можливість вийти з підпаленого приміщення ще до загрози його життю.
Якщо говорити об‘єктивно про знання і тести, то чому керівництво само не проходить тестування і тест на доброчесність ? Виходить, що правити професійними мають не професійні? Прокуратура – державний орган і потребує такого ж вивіреного підходу до впровадження різних ініціатив. Єдина реформа, яка може кардинально змінити прокуратуру, це професійний, досвідчений прокурор, який не дасть втягнути орган у політику і зуміє в короткий час забезпечити належний стан законності в державі і повернути довіру суспільства.
Я сказав, що всіх тих найманців, які сьогодні стріляють у наших громадян, ми повинні відстрілювати у відповідь. І це вимога закону! Це не моя вимога.
Щоразу напередодні та під час проведення “Сі-Бризу” Україна зіштовхувалася з різномасштабними, але практично обов’язковими провокативними діями з боку Кремля, починаючи від політичних виступів і проплачених маніфестацій і завершуючи прямими провокаціями російських спецслужб. Не став винятком і цей рік
Саме забезпечення прав та свобод людини і громадянина було свідомо порушено при застосуванні закону «По очищення влади», більш відомого як закон про люстрацію.
Нова Конституція, новий державний устрій, принципово нова податкова система, кредитно-грошова, інвестиційна політика і банківська система – є опорними точками змін. Нова державна система управління з переходом на чисто президентську-парламентську модель, де Президент має не формувати, а очолити виконавчу владу. Але при цьому маємо чітко прописаний механізм зняття Президента народом у разі невиконання представленої народу Програми розвитку України і порушення ним або членами його команди етичних норм поведінки.
П’ятилітній процес-борг прийняття закону «Про забезпечення функціонування української мови як державної» добігає свого логічного завершення, як, власне, і каденція Верховної Ради. Та чи можна вважати, що один з ключових моментів атрибутивної фундаментальності державності набув свого історичного значення і ваги?
… це чергова міна уповільненої дії, підкладена під легітимність президентських виборів. Багато хто запитує – навіщо це потрібно при такому вражаючому відриві між претендентами? Якщо перемога одного з них нині вважається аксіомою? Тут також напрошується висновок про певну вигоду для команди діючого президента на випадок, якщо він програє. Наприклад, зрив другого туру із призначенням нової дати проведення голосування, дає бонус у вигляді короткотермінової пролонгації владних повноважень. Це означає, що новий президент отримає свої повноваження у термін, коли, скажімо, вже не зможе розпустити Верховну Раду. Як відомо, парламент отримає «імунітет» 28 травня, адже можливість президента щодо розпуску законодавчого органу зникає за півроку до парламентських виборів. А попри твердження Порошенка, привід розпустити Раду є, причому давно – у ВР не має формалізованої парламентської більшості. Таким чином, технологія зриву волевиявлення і переносу його на новий термін, фактично вибиває із рук нового президента можливість позбутись остаточно дискредитованого депутатського корпусу. А це – «блок» на шляху нового виборчого законодавства, збереження діючого уряду, мінімум піврічна протидія ініціативам нового глави держави. За великим рахунком – вибудовування площадки для нового заходу у владу на старими правилами.
Деякі прояви нехлюйства і непрофесійності, які постійно проявляються у різних галузях управлінської сфери держави, викликають вже не сум, а сміх.
90% чистого доходу не тільки державних підприємств, а й олігархічних повинні бути скеровані на оборону України. І останнє, тут є давно підстави за одне оголосити воєнний стан у зоні бойових дій.
Чи залишились у «реформованих» МВС, прокуратурі, СБУ досвідчені, фахові інтелектуали-слідчі? Чи є політична воля на те, аби їм дали можливість розплутати ребус злочину, витягнувши на світ його замовників? Я маю надзвичайно великий досвід і можу стверджувати, що розслідування резонансних злочинів іноді «регулюється» з кабінетів, які апріорі не мають відношення до розслідування. І саме така «регуляція» в абсолютній більшості випадків не дає слідству вийти на замовників. Отже, це тест. На профпридатність і політичну волю.
Я переконаний, що на державному рівні необхідно оголосити день жалоби за загиблими. Страшна насильницька смерть учнів і вчителів на нашій території – привід саме до такого кроку.
Співчувати, щиро переживати разом із родинами загиблих – чеснота, яку мають українці на відміну від держави-терориста.
В уряді вирішили, що вітчизняному виробникові «реформ» вже за очі вистачить, прийшла пора повертатись до соціалістичних методик «контролю». Але «перевірки» з фіскалами і Нацполіцією – це, панове, не контроль. Це примітивний фіскальний тиск. Причому на людей, яким і без цього проблем вистачає.
В Україні нівельований потенціал хімічних військ, які за своїм призначенням саме могли б локалізувати загрозу, виявити рівень небезпеки хімічної отрути, налагодити контроль території та її знезараження. З окремого роду військ в складі ВСУ залишилось кілька підрозділів, звичайно, їхні можливості обмежені. На кого покласти ці функції, ніхто не подумав – відповідної фахової державної служби створено не було.
Ключове значення мають виконавці реформ. Їхній фах, досвід, знання, мотивації. В нашому випадку реформування стало завданням самих керівників МВС або прокуратури, які не є фахівцями, а є політичними призначенцями. Які, підкреслюю, опинились там, де, власне, знаходяться важелі регулювання правового поля держави. І не маючи, ані моделі, ані фаху, ані досвіду, керовані політичною доцільністю та тяжінням до гучного піару, вони не реформували систему. Вони її розвалили. І це дуже трагічний висновок, адже мова іде про стримування криміналітету
Під новостворювані антикорупційні органи було закладено міну слабкої легітимності, бо вони не передбачені Конституцією. Дубльовані функції означають провокування конфліктів. Наповнення кадровим складом, який не має досвіду у розслідуваннях, формуванні доказової бази та доведення позиції в судах, програмує нульову ефективність, яка незграбно виправдовується цькуванням суддів, не дивлячись на «суперефективну» судову реформу. Цікаво, коли Антикорупційний суд таки буде створено – який наступний орган терміново знадобиться, аби оживити мертвонароджену систему?
Чи жалкую я про свою діяльність на посаді першого заступника Генерального прокурора України у 2014 році? Ні про що, крім одного – не встиг відкрити кримінальне провадження проти міжнародного злочинця, реакціонера і ретрограда, який оманним шляхом займає посаду президента Російської Федерації Владіміра Путіна. Сподіваюсь, що цей недолік виправить Міжнародний кримінальний суд ООН у Гаазі.
Маємо говорити про всі факти, які стали відомі вітчизняним спецслужбам, називати всі прізвища тих, хто причетний до терактів. Особлива увага – замовникам. Деталі підготовки і проведення терористичних актів мають стати надбанням Міжнародного кримінального суду, який, сподіваюсь, розглядатиме справу проти Владіміра Путіна за злочини проти людства.
Досить політиканства, зрадництва і продажності! Має бути дана жорстка правова діям державних чи політичних діячів, або їхньої бездіяльністі, що спричинили шкоду державі і національній безпеці України
Нещодавній терористичний акт в Лондоні, біля парламенту Британії і теракт на бульварі Шевченка, в центрі Києва — це події одного порядкового рівня. Це все глобальний гібридний тероризм.
Тому завдання апаратів, це забезпечення тактико-технічних навчань своїх співробітників, що мають обов’язково мати навички дій в екстремальних ситуаціях. Відсутність таких у кожному конкретному випадку, передбачає відповідальність у залежності від наслідків, аж до кримінальної за тяжкі наслідки, такі, як загибель людей тощо. В даній ситуації слідчі і суд виконають свій обов’язок щодо конкретного винуватця.