» Олександр Бабіков

19 сентябрь 2020, Суббота, 06:21

IMG_9270
Олександр Бабіков

Перший заступник Директора Державного бюро розслідувань, кандидат юридичних наук за спеціальністю кримінальне право та кримінологія


26 августа 2020

Комплексне забезпечення захисту економічних інтересів держави Державне бюро розслідувань (далі – ДБР) здійснює шляхом запобігання, виявлення, припинення, розкриття та розслідування відповідних кримінальних правопорушень не тільки у сфері господарської діяльності, а й у сфері власності, довкілля, безпеки виробництва, військово-промисловому комплексі тощо. Головний акцент робиться на суб’єктах кримінальних правопорушень – найвищих керівниках держави, особах, посади державної служби яких віднесені до категорії «А», правоохоронцях та ін.

0
14 августа 2020

Механизм «заочной» процедуры должен быть не только детализирован, не иметь противоречий но и обеспечивать гарантии справедливого рассмотрения, баланс между задачами стороны обвинения и правами человека. Это можно достигнуть через четкие критерии, что может быть основанием для такой процедуры, например: отсутствие на территории страны (кроме зоны ООС и АР Крыма) более чем пол года, с момента объявления в национальный розыск, за совершение тяжкого или особо тяжкого преступления за которое предусмотрено лишение свободы, наличия доказательств его розыска и уведомления о подозрении близких лиц подозреваемого или по последнему месту пребывания.

0
30 июля 2020

Законодавцю треба бути готовим до оперативного уточнення відповідних норм у Кримінальному кодексі України. ДБР у системі протидії організованій злочинності

0
22 июля 2020

Варіанти криміналізації злочинного втручання високопосадовців можуть бути різними — від побудови особливо кваліфікованого складу кримінального правопорушення у статті 343 КК до створення спеціального складу «зловживання впливом» у межах статей про відповідальність за службові посягання.

0
18 июня 2020

Міноборони підготовлено законопроєкт про Військову поліцію щодо підслідності її слідчим кримінальних правопорушень, проте аналіз цих змін дозволяє зробити висновок про порушення такого принципу законотворчості, як правова визначеність.

0