23 ноябрь 2017, Четверг, 03:54

взятка декларация ДТП в Харькове НАБУ Нацполиция происшествия прокуратура СБУ Укрзализныця
Олексій Баганець

Екс-заступник Генерального прокурора України, заслужений юрист України, кандидат юридичних наук, адвокат


20 ноября 2017

Хіба це не колапс правоохоронної системи України, коли до закінчення повноважень органів прокуратури по розслідуванню злочинів Державне бюро розслідувань так і не було створено? І що можна чекати від цього правоохоронного органу?

0
13 ноября 2017

І НАБУ із САП, і нинішня влада на чолі із Президентом, куди відноситься і повністю залежна від нього ГПУ, переслідують зовсім іншу мету. В дійсності, обидві ці сторони бажають мати цей новий суд у своєму підпорядкуванні, або на крайній випадок — хоча б під своїм впливом.

0
09 ноября 2017

Правоохоронцям (зокрема, Генеральній прокуратурі) вкрай необхідно роз’яснити суспільству і своїм колегам дійсну долю цих коштів та відкрити завісу таємничості щодо реальної «спецконфіскації коштів Януковича». До речі, оприлюднені заступником Генерального прокурора Єніном причини засекреченості вироку Краматорського міського суду по справі не витримують ніякої критики.
«Солодкі» розповіді про найбільш результативну спецоперацію Генпрокуратури і суду по цій, вибачте, утаємниченій справі не додають правоохоронцям авторитету. Як би хто про це не повторював із експертів телеефіру.

0
06 ноября 2017

Чи дійсно є «перемогою» Генпрокуратури спецконфіскація так званих «коштів Януковича» в сумі 1,5 млрд. доларів США, за рішенням Краматорського міського суду Донецької області, та 200 млн. доларів США, за рішенням Соснівського районного суду м. Черкаси? Чи це, навпаки, являється проявом авантюризму і свавілля нинішніх правоохоронців та суду? Чи, все ж таки, це лише піар-акція політичного гравця, а нині – Генпрокурора Ю. Луценка? І насамкінець: якими наслідками для держави може обернутись в майбутньому така «діяльність» Генеральної прокуратури і названих судів по «спецконфіскації» чужого майна?

0
18 октября 2017

Відсутність реальних результатів у боротьбі із корупцією саме у вищих ешелонах влади пов’язана не з тим, що у нас не створено Антикорупційний суд, а з зовсім іншими причинами, на що ні Європа, ні США, ні їх профінансовані «грантоїди» не звертають уваги та і не хочуть цього робити

0
11 октября 2017

Перше, що викликало у мене здивування і не приховую – відверте розчарування, це поведінка і головне – агресивна наполегливість одного із головних «гранітоїдів», керівника так званого «Центру протидії корупції» Ш., який зі своєю групою підтримки, в основному, із членів Громадської ради при НАБУ, голослівно розхвалював результативність цього антикорупційного органу і одночасно безапеляційно, але не зовсім переконливо критикував Генеральну прокуратуру (яку дійсно є за що критикувати, але обґрунтованих доводів з цього приводу він не навів).

0
04 октября 2017

Олексій Баганець, для Резонансу Кожен із новообраних наших президентів намагався «перекроїти» Основний Закон, зробити його більш гнучким та зручним для себе з тим, щоб гарантувати собі, так званий, «імунітет» вічної влади (повноважень). Не виключенням стала і «конституційна реформа» за нинішньої влади, яка почалась з фальшстарту, а саме із внесення у червні 2016 року змін до Конституції України в частині правосуддя, а точніше прийняття Закону України «Про внесення змін до Конституції України (щодо правосуддя)», які, за визначенням багатьох експертів, направлені, перш за все, на значне розширення повноважень нинішнього Глави держави, а тому дійсно несуть у собі ризики майбутньої узурпації останнім влади

0
22 сентября 2017

Поява на місці події високопоставлених керівників МВС і Нацполіції, які з розумним виразом обличчя контактували із очевидцями, з’ясовували у них обставини даної події, а тим більше активно коментували їх, висуваючи різні версії, не несло за собою ніяких юридичних наслідків (окрім піару, звичайно ж), в той же час я не побачив там професійних дій по організації огляду місця події та розкриття цього резонансного злочину компетентних і головне уповноважених для цього прокурора і слідчого, в проваджені яких і знаходиться це кримінальне провадження

0
11 сентября 2017

Про який «нагляд» за Нацполіцією та іншими правоохоронними органами на цих нарадах вів мову Ю.Луценко мені не відомо, бо таких повноважень  сьогодні ні він, ні підпорядковані йому прокурори не мають. Взяти хоча б вимоги очільника ГПУ до процесуальних керівників (як він їх полюбляє часто називати «процкерами») про необхідність перевіряти в органах поліції стан дотримання законів, які зобов’язують поліцію здійснювати нагляд за особами, які звільнились з місць позбавлення волі? Хіба важко команді нинішнього Генпрокурора ознайомити свого керівника із повноваженнями тих же процесуальних керівників і їх вищестоящих  прокурорів, які передбачені ст. 36 Закону «Про прокуратуру»?

0
06 сентября 2017

Переконаний і тепер, що із плином часу «справи Майдану» невпинно будуть згасати, обмежуючись виключно піаром конкретних осіб. Тому і з приводу висунутих підозр за цим фактом як Януковичу, так і особливо – Лавриновичу, можу визнати що реальної судової перспективи, на превеликий жаль, вони не мають, а названі мною недоліки органів досудового розслідування сприятимуть необґрунтованій реабілітації високопоставлених представників попереднього злочинного режиму

0
22 августа 2017

Олексій Баганець, адвокат Вражає відверта некомпетентність Генеральної прокуратури, яка протягом останнього року (мабуть випадково, це збігається із терміном перебування саме Ю. Луценка на посаді її керівника), намагається «перекроїти» закон України про кримінальну відповідальність на свій лад, а саме змінити зміст понять «злочину» і «суб’єкту злочину». Бо саме такими ж, вибачте, безграмотними і необґрунтованими виявилися і направлені Генпрокуратурою до ВР подання щодо притягнення до кримінальної відповідальності народних депутатів Довгого і Добкіна, а також на їх затримання і арешт.

0
18 августа 2017

Олексій Баганець, адвокат Таких відверто неправомірних заходів до громадян не застосовували навіть за часів Януковича, якого сьогодні притягують до кримінальної відповідальності, в т.ч. і за перевищення службових повноважень.

0
26 мая 2017

Ніяких привілеїв щодо підслідності злочинів у будь-якого правоохоронного не повинно бути, бо ми таким чином скоро перетворимося в таку собі латино-американську республіку, куди нас поступово і затягують (візьміть хоча б справжній натиск на владу з метою створення того ж Антикорупційного суду, який функціонує лише в Гватемалі, де, до речі, в її столиці протягом дня вчиняються більше 40 умисних вбивств)!

0
13 мая 2017

Причинами такої смертності та такої кількості ДТП були непродумані і швидкі «реформи» в системі МВС, коли абсолютно безпідставно та головне — шкідливо було ліквідовано Державну автомобільну інспекцію (ДАІ), а її всіх досвідчених співробітників названо корупціонерами та звільнено з органів. Бо якби «реформатори» подумали і попередньо з’ясували причини поборів зі сторони бувших даішників, то встановили б, що до таких ганебних діянь їх схиляло вищестояще керівництво по вертикалі, в т.ч. і МВС усіх часів, а зібрані кошти йшли наверх по інстанціях, а також мізерні заробітні плати, за які інспектори ДАІ могли лише купити собі буханку хліба та кусок дешевої ковбаси.

507 0
09 марта 2017

Не дивлячись на те, що саме застосування так званого «Закону Савченко» не було причиною зростання в Україні відсотка злочинності в декілька разів, як про це констатує цей суддя в своєму рішенні, я теж повністю погоджуюсь із його висновком про невдале, а може і навіть шкідливе реформування тієї ж Нацполіції. Ці проблеми, в дійсності, залишаються не поміченими, не обговореними та до цих пір не усуненими.

289 0
02 марта 2017

Виникає закономірне запитання до нашого керівництва держави та законодавчого органу – Верховної Ради України та інших «горе-реформаторів»: чому Україна не повинна була продовжувати здійснювати прокурорський нагляд за додержанням законів хоча б на пріоритетних для нас напрямках діяльності, хоча б за тими же органами державної виконавчої влади та місцевого самоврядування, їх посадовими і службовими особами, зокрема на таких пріоритетних напрямках: додержання прав громадян, охорони навколишнього природнього середовища, вимог бюджетного законодавства, в т.ч. і в сфері оборони, а тим більше — за діяльністю правоохоронних органів по боротьбі із злочинністю і т.д.?

310 0
20 февраля 2017

Про яку підозру Януковичу у створенні злочинної організації з метою захоплення державної влади можна говорити, якщо до сьогоднішнього дня до кримінальної відповідальності також не притягнуто жодного слідчого, прокурора чи суддю (мабуть і суддя Кірєєв явно поспішив, коли в 2014 році тікав з України), які фальсифікували кримінальні справи відносно опозиційних до режиму Януковича політиків

0
16 февраля 2017

Усвідомлюючи всю складність розслідування таких надзвичайно резонансних злочинів, які були вчинені найвищими посадовими особами держави, особливо враховуючи величезну кількість учасників подій з обох сторін на Майдані, ті ж проблеми з їх ідентифікацією, і знаючи всі об’єктивні перешкоди, з якими зіштовхнулось слідство по цих провадженнях протягом вказаного періоду, я майже впевнений, що і в третю річницю розстрілу протестувальників та правоохоронців (18-20 лютого 2014 року) в середмісті столиці — будь-які позитивні результати в роботі органів досудового розслідування будуть відсутні.

0
17 января 2017

Змушений нагадати шановним борцям з корупцією, що усі сумніви щодо доведеності вини особи тлумачаться на її користь. А тому заявляю, що, виходячи із нинішніх даних в матеріалах кримінального провадження, зареєстрованого на підставі такої, за припущеннями правоохоронців, «чорної бухгалтерії» Партії регіонів, зібраних доказів вини того ж М. Охендовського не вбачаю

0
30 ноября 2016

МВС України під керівництвом А. Авакова протягом перших 5-ти місяців навпаки чинило всілякі перешкоди слідчим ГПУ в розкритті злочинів на Майдані.

0
02 ноября 2016

Всі проведені НАБУ так звані «перевірки майнового стану» бувшого Генпрокурора В. Шокіна, обставин придбання нерухомості народними депутатами С. Лещенком та С. Заліщук престижних квартир в центрі м. Києві, заяв того ж Лещенка про можливу належність будинку в м. Києві Генпрокурору Ю. Луценку, начебто, необгрунтованого преміювання членів НАЗК не ґрунтуються на вимогах закону і в черговий раз свідчить про перевищення Антикорупційним бюро наданих йому повноважень.

0
19 октября 2016

Про суттєве погіршення якості досудового розслідування, особливо в частині суворого додержання конституційних прав і свобод громадян – учасників процесу, про відсутність будь-якого нагляду за додержанням будь-якого закону з боку органів прокуратури на цій стадії, за що треба завдячити, перш за все, прийнятому в такому вигляді в жовтні 2014 року Закону «Про прокуратуру» та внесеним змінам до Конституції України в цьому році в частині так званої «судової реформи», де взагалі вже не згадується про нього, свідчать навіть попередні аналітичні дослідження цієї проблеми, про що чомусь уперто мовчать нинішні «реформатори», різноманітні експерти, які не зникають з екранів телевізорів, ті ж народні депутати, в т.ч. із профільних комітетів ВР, я вже не говорю про вищих посадових осіб держави, яких ця тривожна ситуація не хвилює.

0
30 сентября 2016

На стадії досудового розслідування між правоохоронними органами повинен бути своєрідний «арбітр», яким і є Генеральний прокурор, і він повинен мати повноваження визначати та змінювати в необхідних випадках (їх треба прописати в КПК України) підслідність, в т.ч. і провадження про корупційні злочини, які підслідні НАБУ (тим більше, що на сьогодні воно може по суті розслідувати будь-які провадження, без згоди іншого органу досудового розслідування і без відома вищестоящих прокурорів, що є абсурдом і нісенітницею)

0
21 сентября 2016

Проаналізувавши стан злочинності в Україні і стан протидії їй з боку держави за перше півріччя, відповідно, 2014-2016 рр. та з’ясувавши дійсні причини криміногенної ситуації, хотів би дещо детальніше зупинитись на одній із пропозицій вдосконалення діяльності правоохоронних органів

0
06 сентября 2016

На превеликий жаль, протягом останніх двох років в суспільстві та ЗМІ більше говорять про проведення реформ в правоохоронних органах, вихваляючи їх успішність в системі МВС та, в основному, чомусь засуджуючи їх в органах прокуратури (причому, в обох випадках явно не об’єктивно), незрозуміло чому, в більшій мірі, тішаться створенням Національного антикорупційного бюро та його першими кроками, до речі, не завжди професійними, але, при цьому, чомусь ухиляються від дачі оцінок наслідкам такого, вибачте, «реформування», свідомо ігноруючи права і свободи та законні інтереси своїх майже 45 млн. громадян, які фактично опинилися наодинці із наростаючим криміналітетом

0
30 августа 2016

Визнаю, що сьогодні в ЗМІ, особливо в інтернет-виданнях, блукає дуже багато відверто неправдивої, в т.ч. і наклепцької, в більшості своїй – проплаченої, інформації і тому не вважаю за потрібне її постійно спростовувати. Але, вибачте, вже набридло чути надумані звинувачення в сторону ГПУ за часів в.о. її керівника О. Махніцького, не дивлячись на те, по квоті якої політичної сили він був призначений на цю посаду

0
18 августа 2016

Хотілося б звернути увагу громадян України на те, як розгорнута ще раніше компанія по дискредитації органів прокуратури України продовжується

0
16 августа 2016

Не дивлячись на те, що керівник Спеціалізованої антикорупційної прокуратури (САП) є одночасно і заступником Генерального прокурора України, законодавці практично вивели його із підпорядкування останньому, чим фактично створили сприятливі умови для зрощування НАБУ і САП та, як наслідок, — їх повної безконтрольності.

0
05 июля 2016

На Полтавщині, на моїй малій Батьківщині, сталося екологічне лихо: у мальовничу, одну із найчистіших в Україні, річку Сулу в черговий раз попали нечистоти, від яких загинуло багато риби, раків та інших живностей, які пливуть вниз по Дніпру вже кілька днів, знищуючи флору і фауну на своєму шляху, створюючи величезний сморід, який чути на кілометри навкруги.

0
01 июля 2016

Підбиваючи підсумки започаткованої ще в жовтні 2014 року так званої «реформи прокуратури» (прийняття нового закону, кадрові зміни та перестановки, боротьба з корупцією в системі, прокурорське самоврядування і т.д.), яку проводять нинішнє керівництво держави, українські політики та новоявлені «експерти» вже майже півтора року, напрошується закономірне питання: чому вона не спрацювала? Що саме стало «каменем спотикання» та які критичні моменти упустили чи свідомо замовчали «реформатори», прикриваючись необхідністю «очищення» прокуратури від корупціонерів та її таким чином «оновлення»?

0
23 июня 2016

Хочеться декілька слів сказати про ситуацію, яка склалася навколо звільнень прокурора та керівника поліції у Миколаївській області. Відвідавши відповідну область з робочим візитом Президент України Петро Порошенко публічно заявив, що попросив у керівництва Генпрокуратури, МВС та Нацполіції звільнити з посад прокурора Миколаївської області В.Кривов’яза і начальника ГУ Національної поліції в Миколаївській області В.Гончарова.

0
08 июня 2016

В руслі судової реформи, окрім адвокатської монополії, триланкової судової системи, зміни статусу Верховного Суду України та адміністративних судів, що можна вважати позитивними нормами, мають місце факти неконституційного розширення повноважень глави держави, як найвищої посадової особи виконавчої влади, щодо формування однієї з гілок влади – судової

0